فروش اقساطی سایپا
نوشته شده توسط : علی

فروش اقساطی سایپا

شرکت خودرو سازی سایپا از سال 1344 با همکاری شرکت فرانسوی سیتروئن آغاز به کار کرد و اولین خودروی تولیدی این شرکت با نام ژیان به بازار عرضه شد. سایپا درسال 1372 مرکز تحقیقات خود را جهت ارائه خدمات آزمایشگاهی احداث کرد تا بتواند آزمون های ایمنی، آلایندگی، تست جاده و… را روی خودرو های تولیدی اجرا کند. سایپا از سال 1386 فعالیت جدی تری را در پیش گرفت و به تولید خودروی معروف خود یعنی پراید دست یافت.

فروش اقساطی سایپا

با توجه به استقبال گسترده خریداران محصولات سایپا، این شرکت به زودی شرایط فروش اقساطی سایپا تحویل فوری را برای علاقمندان فراهم کرد. در طی سال ها پیشرفت نیز امروزه یکی از غول های تجاری کشور در عرصه خودروسازی است. شرکت سایپا همچنین مسئولیت تامین بیش از 80 درصد از قطعات خودرویی کشور را بر عهده دارد.

خرید قسطی سایپا

شرکت سایپا 21 امین شرکت جهانی در بین شرکت های خودروسازی است. با توجه به استقبال گسترده شما هموطنان عزیز، در شرکت سپندخودرو شرایط فروش اقساطی خودرو سایپا را برای شما فراهم نموده ایم.

فروش اقساطی سایپا تحویل فوری تیبا

تیبا به عنوان جایگزین غیر رسمی پراید توسط سایپا معرفی شد. تیبا بر روی شاسی تقویت شده پراید تولید شده اما طراحی متفاوتی در مقایسه با پراید دارد. موتور 1.5 لیتری تیبا با قدرت تولید 80 اسب بخار وظیفه تامین نیروی خودرو را بر عهده دارد. شتاب 0 تا 100 تیبا 13.5 ثانیه و حداکثر سرعت 200 کیلومتر بر ساعت برای آن در نظر گرفته شده است. تیبا نیز به عنوان یکی دیگر از خودروهای محبوب در بازار کشور ارائه شده و شامل شرایط فروش اقساطی سایپا است. اطلاعات بیشتر را می توانید در صفحه فروش اقساطی تیبا مشاهده نمائید.

فروش اقساطی تیبا ؛ فروش اقساطی سایپا

مصرف سوخت ترکیبی تیبا طبق اعلام کارخانه 7.1 لیتر است که با توجه به حجم موتور و وزن خودرو عدد کاملا مناسب و بهینه ای نیست.در بحث قیمت گذاری نیز هدف رقابتی نبوده و تفاوت چندانی با پراید ندارد، حتی با بودجه درنظر گرفته شده برای خرید تیبا می توان خودروهای کارکرده بهتری پیدا کرد. تیبا در نمونه دیگری که به نام تیبا 2 شناخته می شود هم تولید شده که بیشتری تفاوت موجود در آن در طراحی بدنه خودرو است. طراحی بدنه تیبا 2 بصورت هاچبک می باشد.

شرایط اقساطی سایپا ساینا

ساینا برای پوشش بازه قیمتی یک پله بالاتر از تیبا تولید شد. ساینا در مقایسه با دیگر محصولات سایپا طراحی به روزتری دارد و به خوبی در دسته خودروهای کم مصرف و با قیمت مناسب ایران قرار می گیرد. پیش بینی می شود که ساینا و تیبا در خط تولید سایپا جایگزین جدی پراید باشند و تا سال ها شاهد تولید این دو محصول باشیم.

در مجموعه سپندخودرو می توانید برای خرید اقساطی ساینا و پرداخت بخشی از قیمت کل خودرو اقدام نمائید.

فروش اقساطی ساینا

 

ساینا با داشتن موتوری 1.5 لیتری توانایی تولید 87 اسب بخار نیرو برای انتقال به چرخ های جلویی را دارد. سوخت ترکیبی خودرو نیز 7 لیتر و وزن کلی 1050 کیلوگرم گزارش شده است. همچون دیگر محصولات گروه سایپا در تولید ساینا نیز امکانات حداقلی در نظر گرفته شده است و تنها آپشن های قابل نصب برروی ساینا سنسور پارک دنده عقب، آينه ها با قابليت تنظيم برقی، شيشه بالابر برقی عقب و سيستم تهويه مطبوع ديجيتال اند که نیازمند پرداخت هزینه اضافی در هنگام خرید خودرو هستند.

فروش فوری سایپا در سپندخودرو

شما خریداران محترم برای استفاده از شرایط فروش اقساطی سایپا می توانید با ارئه مدارک لازم و پرداخت 55 درصد از قیمت کل خودرو مراحل فروش اقساطی سایپا تحویل فوری را طی کرده و صاحب خودرو شوید. سپندخودرو با سابقه ای درخشان در فروش اقساطی سایپا و دیگر محصولات تولیدی در کشور بهترین شرایط فروش اقساطی سایپا تحویل فوری را برای شما عزیزان فراهم کرده است.





:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 19 / 2 / 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: