نوشته شده توسط : علی

 

یک تامین کننده معتبر صنعتی کیست و چه ویژگی هایی دارد؟

همه ما می دانیم که سالیان سال است تجهیزات صنعتی و مکانیکی عضو جدایی ناپذیر هر خانه و کارخانه ای شده اند. اما آیا تا به حال از خود پرسیده ایم که چگونه این تجهیزات دقیقا متناسب با نیاز انسان ها و به شکلی بهینه انتخاب شده و به دست آنان میرسند؟ برای مثال اگر فردی بخواهد وسیله ای را تهیه کند ،چه معیار هایی را باید مد نظر قرارا دهد؟ چه مشخصات فنی ای مانند جنس، ابعاد و اندازه و توان را در نظر بگیرد؟ و از همه مهم تر آن محصول را از چه برند و از کجا تهیه نماید؟ پاسخ سوالات فوق را می توان در تامین کننده ها یافت.

 

 

 

تامین کننده کیست؟

تامین کننده مجموعه ای است که شناخت کافی از صنعت به عنوان عرضه کننده محصولات و هم چنین از بازار به عنوان تقاضا کنند همان محصول را دارد. و با استفاده از همین دانش و شناخت می تواند محصولات مورد نیاز بازار و در نتیجه مصرف کننده ها را، دقیقا متناسب با نیاز آن ها تامین نماید.

تامین کننده ها به رفاه تقاضا کنندگان اهمیت زیادی می دهند. از این رو تنها به ارائه محصول به تنهایی اکتفا نمی کنند. بلکه تجهیزات جانبی همراه با آن محصول و خدمات پس از فروش آن را نیز به خوبی تامین می نمایند. از این رو بدون وجود تامین کننده عملا ارتباط میان بازار و صنعت فلج شده و یا از بین می رود.

 

 

بیایید صنعت، تامین کننده و بازار را در خانه اقتصادی یک کشور به پدر، مادر و فرزندان یک خانواده تشبیه کنیم. در این خانواده تنها زمانی رشد و توسعه محقق می شود که مادر، تجربه و شناخت کافی نسبت به نیاز فرزندان و پتانسیل درآمدی خانه داشته باشد. تامین کنده های صنعتی نیز چنین وظیفه مهمی را به عهده دارند.

برای مثال تامین کننده صنعتی ای که محصولاتی از قبیل پمپ، الکتروموتور و گیربکس را به بازار صنعتی، کشاورزی و خانگی عرضه میکند باید از انواع  مختلف پمپ مانند پمپ خانگی، دوزینگ پمپ، پمپ دنده ای و یا انواع الکتروموتور مانند الکتروموتور معمولی و ضد انفجار اطلاعات کافی و جامع داشته باشد.



:: بازدید از این مطلب : 2494
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 22 / 5 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

تحصیل در ایتالیا

ایتالیا به دلیل برخورداری از کیفیت آموزشی بالا موجب شده تا علاقه مندان و متقاضیان بسیار زیادی برای تحصیل داشته باشد. رشته های مهندسی، مد و فشن و طراحی بیشترین متقاضیان بین المللی را جهت تحصیل در ایتالیا دارد و هرساله علاقه مندان بسیاری را به سمت این کشور می کشاند. دانشجویان متقاضی مهاجرت تحصیلی قادر خواهند بود وارد برترین دانشگاه های ایتالیایی شده و از امکانات تحصیلی ارائه شده نهایت استفاده را ببرند.

تحصیلات پیش از دانشگاه در ایتالیا

افرادی که متقاضی تحصیل در ایتالیا هستند پیش از هرچیزی باید به شرایط پذیرش تحصیلی در این کشور توجه کرده و متناسب با موقعیت خود اقدامات لازم را انجام دهند. تحصیلات پیش از دانشگاه در ایتالیا از سن سه سالگی آغاز شده و کودکان در این سن وارد کودکستان می شوند. البته تحصیل در این سن اجباری نبوده و خانواده ها درصورت تمایل می توانند کودکان خود را در کودکستان ها ثبت نام کنند.

تحصیلات ابتدایی یا شروع تحصیل در ایتالیا از سن شش سالگی آغاز شده و کلیه کودکانی که در این کشور زندگی می کنند الزاما باید وارد دوره ابتدایی شده و پنج سال به تحصیل در این مقطع بپردازند. خانواده ها می توانند از بین مدارس خصوصی و دولتی بهترین گزینه را برای تحصیل فرزندان خود در دوره ابتدایی انتخاب کنند. دانش آموزان ایتالیایی و فرزندان افرادی که از طریق کار و یا سرمایه گذاری و تحصیل وارد ایتالیا شده اند برای تحصیل در مدراس دولتی این کشور هیچ هزینه ای نباید پرداخت کنند. باید به این مساله نیز توجه داشت که دروس دوران ابتدایی به زبان ایتالیایی تدریس می شود و دانش آموزان باید ابتدا این زبان را به خوبی بیاموزند.

دوران ابتدایی در مدارس خصوصی ایتالیا برای افرادی که تمایل دارند فرزندان آن ها به زبان انگلیسی آموزش ببینند ایده آل خواهد بود. هزینه ای که در مدارس خصوصی ایتالیا باید پرداخت شود باتوجه به شهری که انتخاب شده متفاوت است و متقاضیان باید این نکته را نیز مد نظر قرار دهند. دانش آموزان از سن ۱۱ سالگی باید تحصیلات خود را در دوران راهنمایی آغاز کرده و تا سن ۱۴ سالگی این دوره را به اتمام برسانند. پس از اتمام دوره راهنمایی دانش آموزان وارد مقطع دبیرستان شده و باید در مدت ۳ تا ۵ سال این دوران را نیز پشت سر بگذارند.

تحصیل در مقطع کارشناسی ایتالیا

متقاضیان مقطع کارشناسی باید بدانند که این دوره حدود ۴ سال به طول انجامیده و متقاضیان تنها از سن ۱۸ تا ۳۰ سالگی قادر خواهند بود پذیرش دانشگاه های این کشور را برای تحصیل در مقطع کارشناسی ایتالیا دریافت کنند. رشته های متنوعی بمقطع کارشناسی ایتالیا ارائه می شود که برای برخی از آن ها متقاضیان ابتدا باید در آزمون ورودی شرکت کنند.

برای تحصیل در مقطع کارشناسی ایتالیا دانشجویان باید نسبت به زبان ایتالیایی تسلط کافی داشته باشند چراکه اغلب دروس در این دوره به زبان ایتالیایی آموزش داده می شود. سفارت ایتالیا هرسال کلاس های آموزش زبان ایتالیایی را برگزار کرده و متقاضیان می توانند در مدت ۳ ترم این زبان را آموخته و مدرک موردنیاز را دریافت کنند. البته باید گفت کلاس های آموزش زبان ایتالیایی در داخل این کشور نیز برگزار شده و دانشجویان پیش از ورود به دانشگاه و اخذ پذیرش می توانند در دوره های آموزش زبان ایتالیایی ثبت نام کرده و پس از دریافت مدرک موردنظر وارد یکی از دانشگاه های معتبر ایتالیایی شوند.

تحصیل در مقطع کارشناسی ایتالیا

 


:: بازدید از این مطلب : 472
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 7 / 5 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

بیوگرافی محسن ابراهیم زاده و ازدواج + عکس های محسن ابراهیم زاده

 

امروز بیوگرافی محسن ابراهیم زاده ستاره نو ظهور دنیای موسیقی را مرور می‌کنیم. وی چندی اسـت کـه خصوصا در شبکه اجتماعی اینستاگرام ترند شده و ویدیوهای اجرای زنده او توسط تمام فن پیج ها منتشر می شود، گفته می شود کـه او می‌تواند یک جای گزین خوب برای زنده یاد مرتضی پاشایی باشد اما این فرضیه ها فقط در حد حدس و گمان اسـت. در ادامه بیشتر با محسن ابراهیم زاده آشنا میشویم.

بیوگرافی محسن ابراهیم زاده و ماجرای ازدواجش + داستان شهرت

0 تا 100 با محسن ابراهیم زاده

 

بیوگرافی محسن ابراهیم زاده

محسن ابراهیم زاده 17 شهریور سال 1366 در تربت حیدریه متولد شد. مدتی در کرج ساکن بود ولی در حال حاضر ساکن قلعه حسن خان «شهر قدس» می باشد، نخستین بار بـه طور جدی صدایش در تیتراژ برنامه مهتاب از شبکه تهران شنیده شد، او درسال 1396 برای برنامه مهتاب شبکه تهران تیتراژ ویدیویی خواند کـه بـه شدت او را بـه محبوبیت و شهرت رساند، نام این آهنگ سال نو می باشد.

بیوگرافی محسن ابراهیم زاده و ماجرای ازدواجش + داستان شهرت

زندگی نامه محسن ابراهیم زاده

 

وی فعالیت حرفه اي خودرا از سال 88 آغاز کرد. او همچین در اوایل فعالیت کاری خود،ترک حالم عوض میشه شادمهر عقیلی را بازخوانی کرد. تنظیم کننده اکثر ترک هاي او مصطفی مومنی اسـت.بـه گفته ي این تنظیم کننده،پس از کنسرت دی ماه بعد 5 سال تلاش بی وقفه و شب زنده داری و کار گروهی تونستیم نتیجه کارهارو ببینیم. او هم چنین در ترک هایش با ترانه سرا هایي مانند:

 

مریم حیدرزاده، مهرزاد امیرخانی،امید علیجانی،علیرضا مرتضی قلی،علی بحرینی، هم چنین با تنظیم کننده هایي چون مصطفی مومنی،میثم اکبری،اشکان و رامین آریا،امین کاوه و میلاد عباسی همکاری کرده اسـت.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 465
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 7 / 5 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

آموزش لینوکس

 لینوکس یک سیستم عامل است که از هسته اصلی یا Kernel سیستم عامل دیگری به نام UNIX برداشت شده است. امروزه آشنایی و کارکردن با سیستم عامل لینوکس برای افرادی که داخل حوزه فناوری اطلاعات  و شبکه های کامپیوتری فعالیت دارند خیلی مهم و ضروری است. مخصوصا برای برنامه نویسان ، به صورتی که در آگهی های استخدام برنامه نویس شرکت های بزرگ و تیم های مهم یکی از شرایط ذکر شده تسلط به این سیستم عامل قدرتمند می باشد. از این روی آموزش لینوکس یکی از مهمترین دوره های کامپیوتری می باشد.

 

 دوره های آموزشی لینوکس

یادگیری لینوکس برخلفا تصور بسیار راحت است. می بایست این سیستم عامل را درک کنید و متوجه ساختارش بشوید تا بتوانید با این سیستم عامل نیاز هاتون رو برطرف کنید و از مزیت های فوق العاده ی لینوکس مثل امنیت ، رایگان بودن ، پایداری بالا و خیلی مزیت های دیگه بهره مند بشید.

  • یکی از دوره های محبوب آموزش لینوکس، دوره LPIC 1 و LPIC 2 می باشد.
  • یکی از مهمترین دوره های آموزش لینوکس، برنامه نویسی اسکریپت نویسی Shell Script می باشد.

یکی دیگر از دلایلی که باعث گسترش هرچه بیشتر استفاده از سیستم عامل لینوکس در شبکه های کامپیوتری است، رایگان بودن و صرفه اقتصادی موجود در آن بود. شما همان لینوکسی را که در خانه و بر روی PC نصب می کنید را می توانید در شبکه و در قالب یک سرور سازمانی مورد استفاده قرار بدهید. پس نکته ی دیگر این است که لینوکس دارای قابلیت اعتماد بالا و هزینه بسیار پایین است.

 

مزایای سیستم عامل لینوکس

امروزه در بیشتر نقاط دنیا از لینوکس به عنوان یک سیستم عامل قابل اعتماد و انعطاف پذیر یاد می شود و استفاده از این سیستم عامل بسیار معمول شده است ، به ویژه اینکه سیستم عامل لینوکس به عنوان یک سرور رایگان می تواند مورد استفاده قرار بگیرد و به همین دلیل یکی از محبوب ترین سیستم عامل های شبکه امروزی به حساب می آید. وقتی شما از وب سرور لینوکس استفاده می کنید ، می توان به جرات گفت که Downtime شما به حداقل خواهد رسید



:: بازدید از این مطلب : 451
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 7 / 5 / 1398 | نظرات ()