نوشته شده توسط : علی

فروش اقساطی سایپا

شرکت خودرو سازی سایپا از سال 1344 با همکاری شرکت فرانسوی سیتروئن آغاز به کار کرد و اولین خودروی تولیدی این شرکت با نام ژیان به بازار عرضه شد. سایپا درسال 1372 مرکز تحقیقات خود را جهت ارائه خدمات آزمایشگاهی احداث کرد تا بتواند آزمون های ایمنی، آلایندگی، تست جاده و… را روی خودرو های تولیدی اجرا کند. سایپا از سال 1386 فعالیت جدی تری را در پیش گرفت و به تولید خودروی معروف خود یعنی پراید دست یافت.

فروش اقساطی سایپا

با توجه به استقبال گسترده خریداران محصولات سایپا، این شرکت به زودی شرایط فروش اقساطی سایپا تحویل فوری را برای علاقمندان فراهم کرد. در طی سال ها پیشرفت نیز امروزه یکی از غول های تجاری کشور در عرصه خودروسازی است. شرکت سایپا همچنین مسئولیت تامین بیش از 80 درصد از قطعات خودرویی کشور را بر عهده دارد.

خرید قسطی سایپا

شرکت سایپا 21 امین شرکت جهانی در بین شرکت های خودروسازی است. با توجه به استقبال گسترده شما هموطنان عزیز، در شرکت سپندخودرو شرایط فروش اقساطی خودرو سایپا را برای شما فراهم نموده ایم.

فروش اقساطی سایپا تحویل فوری تیبا

تیبا به عنوان جایگزین غیر رسمی پراید توسط سایپا معرفی شد. تیبا بر روی شاسی تقویت شده پراید تولید شده اما طراحی متفاوتی در مقایسه با پراید دارد. موتور 1.5 لیتری تیبا با قدرت تولید 80 اسب بخار وظیفه تامین نیروی خودرو را بر عهده دارد. شتاب 0 تا 100 تیبا 13.5 ثانیه و حداکثر سرعت 200 کیلومتر بر ساعت برای آن در نظر گرفته شده است. تیبا نیز به عنوان یکی دیگر از خودروهای محبوب در بازار کشور ارائه شده و شامل شرایط فروش اقساطی سایپا است. اطلاعات بیشتر را می توانید در صفحه فروش اقساطی تیبا مشاهده نمائید.

فروش اقساطی تیبا ؛ فروش اقساطی سایپا

مصرف سوخت ترکیبی تیبا طبق اعلام کارخانه 7.1 لیتر است که با توجه به حجم موتور و وزن خودرو عدد کاملا مناسب و بهینه ای نیست.در بحث قیمت گذاری نیز هدف رقابتی نبوده و تفاوت چندانی با پراید ندارد، حتی با بودجه درنظر گرفته شده برای خرید تیبا می توان خودروهای کارکرده بهتری پیدا کرد. تیبا در نمونه دیگری که به نام تیبا 2 شناخته می شود هم تولید شده که بیشتری تفاوت موجود در آن در طراحی بدنه خودرو است. طراحی بدنه تیبا 2 بصورت هاچبک می باشد.

شرایط اقساطی سایپا ساینا

ساینا برای پوشش بازه قیمتی یک پله بالاتر از تیبا تولید شد. ساینا در مقایسه با دیگر محصولات سایپا طراحی به روزتری دارد و به خوبی در دسته خودروهای کم مصرف و با قیمت مناسب ایران قرار می گیرد. پیش بینی می شود که ساینا و تیبا در خط تولید سایپا جایگزین جدی پراید باشند و تا سال ها شاهد تولید این دو محصول باشیم.

در مجموعه سپندخودرو می توانید برای خرید اقساطی ساینا و پرداخت بخشی از قیمت کل خودرو اقدام نمائید.

فروش اقساطی ساینا

 

ساینا با داشتن موتوری 1.5 لیتری توانایی تولید 87 اسب بخار نیرو برای انتقال به چرخ های جلویی را دارد. سوخت ترکیبی خودرو نیز 7 لیتر و وزن کلی 1050 کیلوگرم گزارش شده است. همچون دیگر محصولات گروه سایپا در تولید ساینا نیز امکانات حداقلی در نظر گرفته شده است و تنها آپشن های قابل نصب برروی ساینا سنسور پارک دنده عقب، آينه ها با قابليت تنظيم برقی، شيشه بالابر برقی عقب و سيستم تهويه مطبوع ديجيتال اند که نیازمند پرداخت هزینه اضافی در هنگام خرید خودرو هستند.

فروش فوری سایپا در سپندخودرو

شما خریداران محترم برای استفاده از شرایط فروش اقساطی سایپا می توانید با ارئه مدارک لازم و پرداخت 55 درصد از قیمت کل خودرو مراحل فروش اقساطی سایپا تحویل فوری را طی کرده و صاحب خودرو شوید. سپندخودرو با سابقه ای درخشان در فروش اقساطی سایپا و دیگر محصولات تولیدی در کشور بهترین شرایط فروش اقساطی سایپا تحویل فوری را برای شما عزیزان فراهم کرده است.



:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 19 / 2 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

نکات مهم در انتخاب و خرید فرش سجاده ای مخصوص نمازخانه و مساجد

برای انتخاب جنس و مدل فرش سجاده ای برای مساجد و نمازخانه ها مشکلات و گزینه های فراوانی وجود دارد. بنابراین قبل از انتخاب و خرید فرش باید بتوان تمام اطلاعات مورد نیاز خود را به درستی به دست آورد.

از مهمترین هدف هایی که افراد، فرش سجاده ای را به فرش ها و کف پوش های دیگر ترجیح می دهند مدل مناسب این فرش ها متناسب با کاربردشان است. در طراحی این فرش ها سعی شده است علاوه بر ثابت ماندن و استفاده از اصول طراحی فرش اصیل ایرانی ، از نمادها و سمبل های هنر اسلامی نیز بهره ببرند. بنابراین استفاده از فرش سجاده ای از لحاظ بصری جلوه و نمای بسیار زیبا و روحانی برای نمازخانه و مساجد به وجود می آورد .

در هنگام انتخاب فرش سجاده ای به چه نکاتی باید توجه کرد ؟

مهمترین نکات در انتخاب فرش برای مساجد و نمازخانه ها رنگ ، نوع طرح بافته شده ، جنس نخ ، تراکم و شانه فرش بافته شده است .

رنگ

برای انتخاب رنگ فرش در ابتدا باید به معماری فضایی که نیاز به فرش سجاده ای است ، توجه کرد. باید به این نکته توجه کرد که رنگ غالب فضای مورد نظر چیست و با کدام رنگ های موجود در فرش ها همخوانی دارد. رنگ های قرمز ، سبز و آبی از جمله رنگهای اصلی ای است  که در طراحی این فرش ها استفاده می شود.

رنگ قرمز نشان گر فرش های اصیل ایرانی است. اغلب فرش های اصیل و قدیمی ایرانی را با رنگ قرمز و یا لاکی می شناسند. از مزایای دیگر فرش قرمز رنگ به چرک تاب بودن این رنگ باید اشاره کرد . یعنی اینکه در فضاهایی همچون مسجدها که میزان رفت و آمد افراد زیاد است نسبتا دیرتر نسبت به رنگ های دیگر رنگ چرک و کثیفی را نشان خواهد داد.

رنگ سبز یکی از رنگ های پر طرفدار و پر مصرف در این زمینه است. از مهمترین ویژگی های رنگ سبز باید به این نکته اشاره کنیم که رنگ سبز بیشتر حالت و جلوه روحانی ای به فضاهای مقدس همچون نمازخانه ها خواهد داد. همچنین باید به این نکته اشاره کرد که رنگ سبز در فرهنگ ایرانی اسلامی رنگ مقدسی است و جایگاه ویژه ای در این فرهنگ و باورها دارد. از لحاظ روانشناسی نیز رنگ سبز موجب آرامش و سرزندگی است.

رنگ آبی نیز از پرفروش ترین رنگ های استفاده در زمینه فرش سجاده ای است. رنگ آبی نمایان گر آسمان است. آسمان نیز در فرهنگ و متون عرفانی اسلامی به وفور اشاره شده است و همین موضوع باعث می شود این رنگ کاملا با روح معنوی مسجد همخوانی داشته باشد. رنگ آبی همچنین از لحاظ معماری فضا را بازتر و روشن تر جلوه خواهد داد.

رنگ های دیگری نیز در طراحی فرش نمازخانه   وجود دارد همچون سرمه ای و گردویی . اما بیشترین سفارش ها در این مدل فرشها ، رنگ های ذکر شده در بالا هستند .

کارخانه فرش سجاده ای کاشان با تنوع گسترده در طرح و مدل و رنگ در زمینه تولید فرش کاشان آمادگی خود را جهت همکاری با تمامی ارگان های رسمی و دولتی و تمامی مساجد سراسر کشور اعلام می نماید. برای مشاوره و راهنمایی بیشتر لطفا با مشاوران کارخانه تماس بگیرید .

منبع : قیمت فرش سجاده ای bfarsh



:: بازدید از این مطلب : 309
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 5 / 2 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

برای خرید از فروشگاه اینترنتی باید موارد زیادی رو مد نظر داشت.برخی از موارد لازم برای خرید آنلاین را به عرض شما می رسانیم. از تصاویر بالا ، متوجه خواهید شد که صفحه پرداخت 6Wunderkinder با موضوع کل وب سایت آنها مطابقت دارد. 4- افراد را تغییر مسیر ندهید شما خیلی سخت کار کردید تا افراد به وب سایت خود برسید. چرا آنها را برای پرداخت هزینه به یک وب سایت دیگر ارسال می کنید؟ این مهمترین عیب استفاده از خدماتی مانند mahbano است که افراد را از وب سایت شما به صفحه پرداخت هدایت می کند. از آنجایی که شما هیچ گونه کنترلی برای طراحی صفحه پرداخت ندارید ، در نهایت مشتریان احساس می کنند که پول خود را به یک تجارت غیر از مشکلی که از آن خریداری می کنند می دهند. بررسی و پرداخت آخرین کاری است که افراد انجام می دهند ، به همین دلیل می خواهید نام کسب و کار شما آخرین چیزی باشد که در ذهن آنها قرار دارد! 5- رفع خطاها آسان باشد این یک واقعیت است که مردم اشتباه می کنند. گاهی اوقات یک کد پستی نادیده گرفته می شود یا کسی "@" را در آدرس ایمیل خود فراموش می کند. در هر صورت ، وظیفه شما در اینجا اشاره به خطا و گرفتن افراد برای تصحیح آن است. برخی از صفحات پرداخت فروشگاه اینترنتی ، یک پیام خطایی را در بالای صفحه نشان می دهند ، اما مردم متوجه نیستند که برای پی بردن به اینکه چه اشتباهی رخ داده است ، باید همه راه را حرکت کنند. در حالت ایده آل ، می خواهید یک پیام خطا در فیلدی که خرید اینترنتی از بانه در آن رخ داده است ظاهر شود. یکی دیگر از نکات مفید برای آسانتر پرداخت مردم ، ذخیره اطلاعات ارائه شده است. در زیر ، متوجه خواهید شد که Spotify داده های ارسالی را پاک نمی کند و پیغام خطا را به وضوح به رنگ قرمز نشان می دهد ، که همچنین دلیل خطا را توضیح می دهد. برای فرم های طولانی تر ، هیچ چیز آزاردهنده تر از این نیست که مجدداً همه اطلاعات خود را دوباره ارسال کنید فقط به این دلیل که یک اشتباه احمقانه کرده اید. و در یک اینفوگرافیک توسط اینوپس ، از دست دادن مشتریان به دلیل خطاهای ارسال در رتبه 10 از مشکلات تبدیل در هنگام پرداخت رتبه بندی شده است. 6. فقط اطلاعات ضروری را بخواهید مشابه زمانی که در حال ایجاد لیست ایمیل هستید ، می خواهید میزان اطلاعات درخواستی خود را به موارد ضروری محدود کنید! هیچ چیز بیشتر از خرید اینترنتی از بانه نیاز به پر کردن فرم با اطلاعاتی که برای خرید از فروشگاه اینترنتی بانه ضروری نیست ، یک تبدیل را به حساب نمی آورد. و اضافه کردن لیست طولانی برای پر کردن ، موانع بیشتری برای پرش مردم برای پرداخت هزینه های شما ایجاد می کند. این موانع 400 متر نیست. این اسپرینت است که در آن شما می خواهید مردمی سریع و بدون نقص فروشگاه ماه بانو از محل پرداخت واریز کنند! علاوه بر این ، گزارشی که توسط Forrester منتشر شده است نشان می دهد که 11٪ از بزرگسالان ایالات متحده خرید آنلاین را رها کردند زیرا آنها یا نمی خواستند ثبت نام کنند یا سایت درخواست اطلاعات زیادی داشت. برای اینکه مطمئن شوید مشتری را گم نمی کنید ، زیرا خیلی زیاد درخواست می کنید ، با فرم پرداخت آنها ، از نمونه mahbano پیروی کنید.

منبع : https://mervina.ir https://majaleiranian.ir https://magirani.ir https://livejame.ir https://lilaki.ir



:: بازدید از این مطلب : 2463
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 13 / 2 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

هدف از نگارش این محتوا آشنایی شما با لیست پزشکانکرج، لیست پزشکانتهران، لیست پزشکان مشهد، لیست پزشکاناصفهان و لیست پزشکانشیراز می باشد.

همان طور که می دانید در همه ادوار یافتن پزشک معتبر و باسواد یکی از دغدغه های بیماران بشمار می رفت و بیماران راه های مختلفی برای یافتنلیست پزشکان معتبر و با سابقه امتحان می کردند که یکی از رایج ترین این کارها پرس و جو کردن از اطرافیان بود. در واقع نیاز مردم به شناخت پزشکان معتبر و با سابقه در شهر و منطقه ﺁن ها سبب شد که وب سایت هایی راه اندازی شود و در آن لیست پزشک هایهر منطقه و شهری با اطلاعات کمال پزشکان جمع آوری شود و در اختیار بیماران قرار داده شود.


لیست پزشکان

چگونه پزشک مورد نظر خود را پیدا کنیم؟

همان طور که اشاره نمودیم همیشه یافتن پزشک مناسب و معتبر برای افراد یک معضل بشمار می رفت و از این رو مردم در گذشته از راه هایی مثل پرس و جو کردن از دوستان و ﺁشنایان یا تماس گرفتن با 118 و گرفتن آدرس، پزشک مورد نظر خود را پیدا می کردند. اما امروزه با ورود اینترنت به زندگی و فضای کسب و کار مردم سبب شد که راه های مختلفی برای یافتن پزشک مورد نظر وجود داشته باشد.

لذا برای یافتن پزشک مورد نظر خود کافی است سری به اینترنت بزنید و نام پزشک خود و یا حتی تخصص پزشک مورد نیاز خود را جستجو کنید به راحتی لیستی از پزشکان با تخصص های مورد نظر همراه با نام و آدرس دقیق و شماره تماس برای شما ارائه داده می شود. در واقع از آنجایی که امروزه افراد در همه جا به اینترنت دسترسی دارند لذا به راحتی می توانند را در هر زمان و مکانی نام و آدرس پزشک مورد نظر خود راجست و جو کنند.


لیست پزشکان

لیست پزشکان را از کجا بیابیم؟

این مساله سبب شد که امروزه وب سایت هایی نیز طراحی و راه اندازی شوند که در آن لیست پزشک هایتمام شهرها اعم از لیست پزشکانکرج، لیست پزشکان تهران، لیست پزشکانمشهد، لیست پزشکاناصفهان و لیست پزشکانشیراز موجود باشد. این وب سایت های دارای ویژگی هایی هستند که در ادامه به تشریح ﺁن می پردازیم.

ویژگی های وب سایت های معرفی پزشکان

در واقع این وب سایت ها لیستی از انواع پزشکان با انواع تخصص ها که در مناطق و شهرهای مختلف مشغول به کار هستند همراه با اطلاعات جامع و کامل آن ها مثل نام و آدرس محل کار و شماره های تماس و حتی سابقه کاری جمع آوری کرده اند و در وب سایت خود قرار می دهند. از ویژگی های این وب سایت ها امکان نوبت دهی آنلاین است. به این صورت که هر پزشکی در هر منطقه و شهری در قسمت نوبت دهی این وب سایت ها فعال باشد قابلیت نوبت دهی آنلاین را دارد. لذا افراد با مراجعه به این وب سایت ها و بخش نوبت دهی آنلاین و تنها با چند کلیک به راحتی می توانند نوبت خود را از پزشک مورد نظر رزرو کنند.


لیست پزشکان

از دیگر ویژگی های این وب سایت ها این است که این وب سایت ها اسامی پزشکان تمام استان ها اعم از لیست پزشکانکرج، لیست پزشکانتهران، لیست پزشکانمشهد، لیست پزشکاناصفهان و لیست پزشکانشیراز را پوشش می دهند. لذا برای دریافت آخرین اطلاعات مطب و پزشک مورد خود اعم از شماره تلفن و آدرس مطب و اطلاعات تخصصی پزشک مورد نظر و همچنین دریافت و مشاهده لیست متخصصین و آخرین اخبار و مقالات پزشکان به این وب سایت ها مراجعه و در بخش جست و جوی وب سایت ها این اطلاعات را دریافت کنید. لازم به ذکر است بدانید که در این وب سایت ها اسامی و لیست پزشک ها ارائه داده می شود که خودشان در این وب سایت ها ثبت نام کرده اند.

لذا تمام پزشکان از سرتاسر کشور می توانند به این وب سایت ها مراجعه کرده و از بخش ورود پزشک این وب سایت ها در این سایت ها عضو شوند و برای مطب خود برنامه کاری تعریف کنند. با عضو شدن پزشکان تمام استان ها در این وب سایت ها امکان نوبت دهی آنلاین ها برای تمام استان ها به راحتی انجام پذیر می شود. همچنین سامانه نوبت دهی آنلاین این وب سایت ها به بیماران این امکان را می دهند که در هر مکان و هر زمانی بتوانند به صورت آنلاین نوبت اینترنتی دریافت کنند.


لیست پزشکان

شما می توانید لیستی از پزشکان با تخصص های مختلف اعم از پزشک عمومی، دندانپزشک، متخصص آسیب شناسی فک و دهان، متخصص ایمونولوژی، متخصص بهداشت عمومی، متخصص ارتودنسی، متخصص پوست مو و زیبایی، متخصص چشم، متخصص انگل شناسی، متخصص دندانپزشکی اطفال، متخصص پزشکی ورزشی، متخصص ژنتیک پزشکی و انسانی و ... را در این وب سایت ها پیدا کنید.



:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 12 / 2 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

ريبون چيست؟

براي اينكه بتوانيم بر روي انواع برچسب چاپ كنيم بايد از جوهر مخصوص این کار که اصطلاحاً ریبون نام دارد، استفاده نماییم. همچنين براي هر نوع ليبل، ريبون مخصوص وجود دارد تا بهترين كيفيت چاپ و ماندگاری به دست آيد. ریبون ها ازنظر شکل ظاهری یکسان می‌باشد ولیکن با توجه به مواد تشکیل‌دهنده آن دارای کاربردهای متفاوتی می‌باشند که این امر موجب اختلاف قیمت آن‌ها نیز می‌گردد. با در نظر داشتن خواسته ما از چاپ كه می‌تواند ماندگاري يا کیفیت و یا قیمت آن باشد ریبون ها انواع مختلفی خواهند داشت. پس بايد اطلاعات كامل در خصوص انتخاب یا خرید ريبون مناسب داشته باشيم كه در ذيل به‌اختصار توضيحاتي ارائه شده است.

 

ریبون های وکس (Wax Ribbon):

مناسب جهت برچسب‌های کاغذی با ماندگاری نسبی که نسبت به سایش و رطوبت حساس می‌باشند.

ریبون های وکس رزین (Wax Resin Ribbon):

مناسب جهت برچسب‌های کاغذی و متالایز با ماندگاری نسبتاً بالا و مقاومت در برابر سایش و رطوبت

ریبون های رزین (Resin Ribbon):

اين نوع ريبون ها كيفيت چاپ بالایي دارند و در برابر سایش و آب و الکل مقاوم هستند. بيشتر براي چاپ بر روی ليبل های متال Metal، پی‌وی‌سی PVC و تايوك استفاده می‌گردند زیرا چاپ روي اين ليبل ها خيلی حساس بوده و سال‌های سال ماندگاری را می‌طلبد. البته از اين نوع ريبون در چاپ بر روی ليبل های ديگر هم می‌توان استفاده كرد که در رنگ‌های مختلف نیز موجود می‌باشد.

ریبون سوپر رزین (Super Resin Ribbon):

اين نوع ريبون برای مصارف خاص بكار می‌رود. بيشتر براي چاپ روی ليبل اموال و پی‌وی‌سی به كار گرفته می‌شود و در مقابل شوینده‌های قوی مقاومت بيشتری دارند.



:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 10 / 2 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

خرید فالوور اینستاگرام

با گسترش روز افزون تکنولوژی در دنیا انسان ها رو به شبکه های اجتماعی آورده اند و سعی می کنند از طریق شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام, تلگرام, تیک تاک و غیره به گونه ای خود را سرگرم کنند. اما در این میان افراد هوشمند همواره از افراد معمولی جلوتر هستند و سعی می کنند تا کسب و کار خود را از طریق شبکه های اجتماعی گسترش دهند. همانطور که می دانید, در حال حاظر به دلیل شیوع پیدا کردن بیماری کرونا در تمامی کشور های دنیا کسب و کار های اینترنتی به شدت رونق گرفته اند. یکی از روش هایی که شما نیز میتوانید برای خود کسب درامد داشته باشید جذب کاربران بیشتر و بیشتر در اینستاگرام و تلگرام است. در این مقاله ما سعی خواهیم کرد تا شما را درباره خرید فالوور اینستاگرام و خرید فالوور واقعی و غیر واقعی و اینگونه مفاهیم آشنا کنیم.

خرید فالوور اینستاگرام گلدفالوور

همانطور که می دانید برای افزایش فروش و یا افزایش بازدید یک صفحه در اینستاگرام و یا شبکه های اجتماعی دیگر شما می توانید از روش های مختلفی تعداد فالوور خود را افزایش دهید. اولین روش این است که با منتشر کردن مطالب خاص و یگانه سعی کنید تا افراد را به صفحه خود جذب کنید, ولی مشکلی که این روش دارد این است که شما با این روش باید زمان بسیار بسیار زیادی را صرف کنید تا بتوانید فالوور بدست آورید. بهترین روش این است که در کنار ساخت مطالب جذاب و غیر کپی, شروع به خرید فالوور نیز کنید و در واقع هم با جذب فالوور از طریق تبلیغات و هم از طریق پست های جذاب فالوور اینستاگرام خود را افزایش دهید.

خرید فالوور

بهتر است برای خرید فالوور اینستاگرام ابتدا روش هایی که می توانید فالوور خود را افزایش دهید را یاد بگیرید. در کل شرکت ها و افرادی که در زمینه خرید فالوور (خرید فالوور اینستاگرام) کار می کنند, از چند روش دائمی استفاده می کنند. این روش ها عبارتند از:

  • خرید لایک اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
  • خرید بازدید اینستاگرام
  • خریدد فالوور واقعی
  • خرید فالوور ایرانی

خرید فالوور : https://canvas.ucsc.edu/eportfolios/487/buy_instagram_followers



:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 5 / 2 / 1399 | نظرات ()