محوطه سازی چیست؟
نوشته شده توسط : علی

محوطه سازی چیست؟

ارائه یک تعریف منظم و کامل از محوطه سازی می‌تواند مقدمه‌ای خوب برای این مقاله و چگونگی محوطه سازی باشد. به طور کلی محوطه سازی عبارت است از معماری نمای خارجی و فضای بیرونی ساختمان. در واقع می‌توان گفت همان سلیقه و همان ظرافتی که در طراحی فضای داخلی به کار رفته می‌شود، در معماری فضای خارجی و نمای بیرونی ساختمان یا همان محوطه سازی‌اش نیز به کار رفته می‌شود.

محوطه سازی جلوه ویژه و زیبایی خاصی به خانه یا ویلای شما می‌بخشد و این امکان را برایتان فراهم می‌کند که علاوه بر فضای داخلی خانه یا ویلایتان، از فضای بیرونی‌اش نیز استفاده کنید و لذت شب‌ نشینی‌های بلند تابستان و بهار و شب‌های خنک و بارانی پاییز و زمستان را به خوبی بچشید.

اما شاید برای اینکار نیاز به راهنمایی و آگاهی از مراحل محوطه سازی داشته باشید و بخواهید بدانید چگونه می‌توانید محوطه سازی کنید و با ایجاد چه تغییراتی می‌توانید بهترین شکل یک محوطه سازی را در فضای بیرونی خانه یا ویلایتان اجرا کنید.

پس با ما در این مقاله همراه باشید تا به شما پیشنهاداتی دهیم که ذهن شما را برای شروع پروژه محوطه سازی بازتر کرده و ایده‌هایی خلاقانه برای زیباتر کردن باغ یا حیاط منزلتان داشته باشید.

محوطه سازی : https://www.villa1000.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%85%D8%AD%D9%88%D8%B7%D9%87.html





:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 19 / 10 / 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: