نوشته شده توسط : علی

خرید فالوور اینستاگرام

با گسترش روز افزون تکنولوژی در دنیا انسان ها رو به شبکه های اجتماعی آورده اند و سعی می کنند از طریق شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام, تلگرام, تیک تاک و غیره به گونه ای خود را سرگرم کنند. اما در این میان افراد هوشمند همواره از افراد معمولی جلوتر هستند و سعی می کنند تا کسب و کار خود را از طریق شبکه های اجتماعی گسترش دهند. همانطور که می دانید, در حال حاظر به دلیل شیوع پیدا کردن بیماری کرونا در تمامی کشور های دنیا کسب و کار های اینترنتی به شدت رونق گرفته اند. یکی از روش هایی که شما نیز میتوانید برای خود کسب درامد داشته باشید جذب کاربران بیشتر و بیشتر در اینستاگرام و تلگرام است. در این مقاله ما سعی خواهیم کرد تا شما را درباره خرید فالوور اینستاگرام و خرید فالوور واقعی و غیر واقعی و اینگونه مفاهیم آشنا کنیم.

خرید فالوور اینستاگرام گلدفالوور

همانطور که می دانید برای افزایش فروش و یا افزایش بازدید یک صفحه در اینستاگرام و یا شبکه های اجتماعی دیگر شما می توانید از روش های مختلفی تعداد فالوور خود را افزایش دهید. اولین روش این است که با منتشر کردن مطالب خاص و یگانه سعی کنید تا افراد را به صفحه خود جذب کنید, ولی مشکلی که این روش دارد این است که شما با این روش باید زمان بسیار بسیار زیادی را صرف کنید تا بتوانید فالوور بدست آورید. بهترین روش این است که در کنار ساخت مطالب جذاب و غیر کپی, شروع به خرید فالوور نیز کنید و در واقع هم با جذب فالوور از طریق تبلیغات و هم از طریق پست های جذاب فالوور اینستاگرام خود را افزایش دهید.

خرید فالوور

بهتر است برای خرید فالوور اینستاگرام ابتدا روش هایی که می توانید فالوور خود را افزایش دهید را یاد بگیرید. در کل شرکت ها و افرادی که در زمینه خرید فالوور (خرید فالوور اینستاگرام) کار می کنند, از چند روش دائمی استفاده می کنند. این روش ها عبارتند از:

  • خرید لایک اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
  • خرید بازدید اینستاگرام
  • خریدد فالوور واقعی
  • خرید فالوور ایرانی

خرید فالوور : https://canvas.ucsc.edu/eportfolios/487/buy_instagram_followers



:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 5 / 2 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

5 نکته برتر هنگام خرید ایزوگام دلیجان

امروزه با توجه به اینکه سطح دانش و اطلاعات بالا رفته و دسترسی به اطلاعات و حجم انبوهی از تولید کنندگان ایزوگام و برندهای آن افزایش پیدا کرده حتماً به نکاتی که قبل از خرید ایزوگام باید بدانید، کسب اطلاعات کنید تا بهترین خرید ایزوگام را انجام داده باشید، با ما همراه باشید تا 5 نکته برتر هنگام خرید ایزوگام را که باید بدانید را با هم مورد بررسی قرار دهیم.

در این مقاله  علاوه بر 5 نکته برتر هنگام خرید ایزوگام به نکاتی دیگر اشاره کرده ایم که دانستن آنها خالی از لطف نبوده و تأثیر در بهبود عملکرد و کارایی ایزوگام و خرید آن خواهد داشت.

چرا که ایزوگام زمانی دوام و عمرش بیشتر میشود که همه نکات لازم در خرید ایزوگام رعایت شده باشد تا بهترین منفعت را در انتخاب و نصب ایزوگام را کسب نمائید.

5 نکته برتر قبل از خرید ایزوگام

قبل از انجام هر گونه فعالیتی باید عوامل متعددی سنجیده شود و مورد بررسی قرار گیرد خرید ایزوگام هم ازین قضیه مستثنی نیست و باید برای خرید آن به یک سری نکات توجه ویژه ای نمود که ایزوگام مربوطه در شرایط ایده آل مورد بهره وری قرار بگیرد و در آن مکان مورد نظر بهترین جواب را دریافت کنید.

5 نکته برتر هنگام خرید ایزوگام نکاتی هستند که با دانستن آنها، هم به طول عمر ایزوگام شما میافزاید و هم کارایی ایزوگام را بالا میبرد که توجه شما را به مطالعه دقیق این نکات جلب مینمائیم.

1- نصب ایزوگام در فواصل مناسب :

در شرایطی که هوا بارانی است و محیط ایزوگام نم دارد توصیه میگردد محصولات ایزوگام را نصب نکنید ، چرا که سطوحی که قرار است ایزوگام در آن صورت گیرد چنانچه خیس بوده و رطوبت داشته باشد ایزوگام مربوطه به طور کامل بروی سطوح قرار نمیگیرد و همین امر سبب میشود لایه های ایزوگام دچار شکاف گردند.

 و این امر سبب میشود تا رطوبت به فضای داخلی ساختمان نفوذ کند و ساختمان مورد نظر نمور میشود و عملاً ایزوگام مربوطه مجدداً از بین میرود و مجدد با رعایت اصول در فصل مناسب باید نصب گردد.

2- بهترین ماه برای اجرای ایزوگام :

 ماه های مرداد ، شهریور و مهر از بهترین ماههایی است که میتوان ایزوگام خوب و با کیفیت را تجربه کرد.

شاید برایتان سوال پیش بیاد چرا این ماهها ؟

 زمانیکه در دمای بالا هوا ، ایزوگام صورت میگیرد چون هوا گرم و خشک  است ایزوگام مربوطه به سقف مورد نظر میچسبد و همین امر سبب میشود ایزوگام دوام بیشتری پیدا کند.

البته این ماههایی  که گفته شد جواب بالایی داشته است ،  اگر در شرایطی هم ممکن نبود ایزوگام را در این ماهها نصب کنید مثلاً بارندگی میاد یا هوا سرد میشود به این نکته توجه کنید که یکی از عوامل مؤثر بودن ایزوگام ، خشکی هوا بوده و یکی از علل دیگرش  هم سردی هوا میشود پس جای نگرانی نیست اگر شرایط در ماههای گفته شده را ندارید.

 با توجه به بررسی های صورت گرفته دمای هوا را مد نظرتان قرار دهید ، دمای تقریبی که برای ایزوگام در نظرگرفته شده باید بین 10 تا 40 درجه سانتی باشد.

3- بهترین فصل برای نصب ایزوگام :

 یکی از بهترین فصلها جهت ایزوگام کاری فصل تابستان است چرا که هوا گرم و خشک است و اگر بارندگی هم صورت گیرد به دلیل خشکی هوا زود خشک شده و در نتیجه باعث دوام و عمر بیشتر ایزوگام میشود و قدرت چسبندگی ایزوگام را بالا میبرد.

که خود این امر یک حسن بزرگ برای ایزوگام کاری محسوب میشود البته در اوایل فصل پاییز هم زمان مناسبی است جهت ایزوگام کردن سطوح مختلف چرا که هنوز هم خشکی وجود دارد و هم بارندگی ، و این دو یکدیگر را پوشش میدهند و این امکان فراهم میکند که ایزوگام با شرایط عالی نصب گردد.

4- میزان رطوبت:

 همانطور که میدانید و بارها گفته شده است رطوبت زیاد باعث از بین رفتن ایزوگام میشود چرا که وقتی ایزوگام در جایی با رطوبت نصب گردد و دمای هوا بالا باشد رطوبتی که زیر ایزوگام وجود دارد تبخیر میشود و هوا به قسمت های زیرین ایزوگام نفوذ میکند و به مرور زمان ایزوگام چسبندگی و کارایی  خود را از دست میدهد.

 و از مکان مورد نظر جدا میشود پس حتماً به رطوبتی که در فضای ایزوگام شده است توجه نمایید.

5- امکانات لازم ساختمان و مکان مورد نظر برای ایزوگام :

بدین معناست که حالا که فصلها و دمای هوا مورد بررسی قرار دادیم قطعاً آن مکانی که مد نظرتان هست حتماً اصولی را باید رعایت کرده باشد تا ایزوگام در ساختمان مورد نظر به خوبی عمل کند که این ویژگی ها عبارتند از:

  • نا همواریها روی سطوح مختلفی که قرار است ایزوگام صورت بگیرد وجود نداشته باشد
  • مکان مورد نظر یا سقف باید خشک و بدون نم باشد
  • اگر مکان شما پشت بام است وسایلی همچون کابل و یا تجهیزات کولر گازی و یا وسایل دیگری که در پشت بام وجود دارد نباید بروی پشت بام بماند تا سرعت فعالیت نصاب را نکاهد.
  • ساختمان مورد نظر ساخته شده باشد و تکمیل شده باشد.

و در آخر دوستان عزیز خرید مستقیم ایزوگام از کارخانه بهترین ایده شما خواهد بود.


:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 28 / 1 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

 


دانلود رایگان موسیقی چیزیه که خیلی از کاربرها دنبال ان هستند و این هیچوقت تموم نمیشه. به همین دلیل سایت های بسیار زیادی به وجود آمدند که هرکدام شامل 10ها هزار آهنگ وموزیک هستند که کاربران زیادی را به سمت خود میکشند.ما دراین  مقاله لیستی از بهترین سایت های دانلود موزیک هم سرعت دانلود بالایی دارند و هم از ترافیک بالاتری برخورد دارند را برای شما آورده ایم  به این نیز توجه داشت که این وب سایت ها اغلب به روز می شود شامل لیستی از کلیه اهنک های جدید و به روز می باشند.

بعضی وقت ها نمی شود به گوگل اعتماد کرد !! حتما برای شما هم پیش آمده که دنبال آهنگی خاص می گردید و تمام سایت های معرفی شده توسط گوگل بی استفاده است . در این پست قصد معرفی سایت های دانلود آهنگ های ایرانی را داریم .


1)    یوتیوب  YouTube

بررسی سایت یوتیوب

یوتیوب توسط چاد هرلی، استیو چن و جاوید کریم پایه‌گذاری شد که هر سه از کارمندان شرکت پی‌پل بودند. هرلی در دانشگاه ایندیانا در پنسیلوانیا درس طراحی می‌خواند در حالی که چن و کریم در دانشگاه ایلی‌نوی در اوربانا دانش کامپیوتر را فرا می‌گرفتند.


آن‌ها پس از موفقیت وبگاه فلیکر برای بارگذاری عکس، تصمیم گرفتند وب‌گاهی برای بارگذاری ویدئو ایجاد کنند و به همین منظور، در آپارتمان چن در سان‌فرانسیسکو میهمانی شام برگزار کردند و در این‌باره بحث کردند.]

اولین ویدئوی بارگذاری‌شده در یوتیوب به نام من در باغ‌وحش جاوید کریم را در باغ‌وحش سن دیگو نشان می‌دهد این ویدئو در تاریخ 23 آوریل 2005 به وبگاه یوتیوب ارسال شد و هنوز هم می‌توان آن را تماشا کرد.
این یکی از بهترین وب سایت های تمام بار که مطمئنا کاربر میتواند بهترین نتایج را برای دانلود موزیک مورد نظر خود پیدا کند.

• پایگاه بزرگ وب سایت عالی است شامل تمام آهنگ ها.
• وب سایت توسط کاربران بالاترین  امتیاز را دارد و رتبه فعلی است 9.8


بررسی سئو سایت یوتیوب:

رتبه جهانی سایت 2 است.اکثر بازدیدکنندگان این سایت از کشور ایالات متحده آمریکا می باشد.


2)    سایت رادیو جوان

سایت رادیو جوان


رادیو اینترنتی فارسی است. رادیو جوان در اکتبر 2004 توسط گروهی از جوانان ایرانی در آتلانتا و واشینگتن، دی.سی. با هدف فراهم آوردن موسیقی ایرانی برای ایرانیان سراسر جهان شروع به کار کرد. این رادیو گزیده متنوعی از آهنگهای قدیمی و جدید را پخش می‌کند.

 

ویژگی‌های سایت رادیو جوان

  • شنیدن موسیقی به صورت آنلاین
  • دریافت موسیقی خوانندگان به صورت مستقیم توسط گزینه سینک در اپ
  • دیدن ویدئو کلیپ و مصاحبه با خوانندگان
  • مشاهده متن آهنگ
  • شنیدن رادیو
  • مشاهده عکس‌های خوانندگان

3)  سایت بیست موزیک

سایت بیست موزیک یکی از بهترین و کامل ترین آرشیو های موسیقی ایران را به صورت کاملا رایگان و به همراه متن آهنگ و پخش آنلاین در اختیار بازدیدکنندگان میگذارد و شما میتوانید از این سایت " https://bistmusic.com "  لذت ببرید.


:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 24 / 1 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

ویژگی­‌های کلی سبک رپ

شاید اولین ترانه‌­ای که به نام رپ به انتشار عمومی رسید، «طرب رپرها» (Rapper’s Delight) بود. سازندگان این ترانه یعنی گروه The Sugarhill Gang که نام خود را از یکی از محلات شهر نیویورک گرفته‌­اند، با گیتار، طبل و دست‌­زدن به ضبط ترانه می­‌پرداختند.

نگاهی به موسیقی رپ و رپرها؛ از نیویورک تا تهران +تصاویر و فیلم
گروه The Sugahill Gang

سبک رپ در یک نگاه کلی و بدون ورود به جزئیات فنی، چند ویژگی موسیقایی و کلامی دارد که در سال­‌های اولیه پیدایش رپ بسیار آشکارتر بوده است:

- ویژگی­‌های موسیقایی سبک رپ: ضرب‌آهنگ تند + بی­‌اعتنایی به ساختارهای آهنگ­سازی

- ویژگی­‌های کلامی سبک رپ: بی­‌اعتنایی به ساختارهای شعری و قافیه­‌سازی + انتقاد با چاشنی طنز + بیان تلخ واقعیت­‌های ناشنیده از معضلات اجتماعی و اقتصادی در طبقات پایین

در واقع هنرمندان این سبک، تلاش کردند تمام اجزای آن را برای اعتراض به وضع حاکم و شکستن هاله قدسی و سنگین پیرامون آن بکار گیرند و بجای آن، همه را به جدی­‌گرفتن مشکلات واقعی مردم، فارغ از تبلیغات پوشالی رسانه­‌ها و ژست­‌های رسمی دعوت کنند. ضرب‌آهنگ تند، نشان­‌دهنده درد­دل­های فراوان و عصبانیت از معضلات اجتماعی است؛ بی­‌اعتنایی به ساختارهای آهنگ­سازی و قافیه­‌پردازی نیز ناشی از نارضایتی فرد از وضعیت موجود و مخالفت با مشکلاتی است که ساختارهای رسمی مدرنیسم بر جامعه تحمیل کرده است. به بیان دیگر خواننده با همه توان و بکارگیری همه ابزارهایی که در اختیار دارد، هواداران خود را به شکستن تصورات نادرست از پیشرفت جامعه و توجه به واقعیت­‌های تلخ و ناشنیده از زندگی محرومان مجبور می­‌کند.

رپ به مرور زمان بر سایر سبک­‌های موسیقی اثر گذاشت و در ترکیب با آنها به ویژه پاپ، جاز و فانک (که برخی ریشه سبک رپ را نیز در همین سبک­‌ها جستجو می­‌کنند)، سبک­‌های جدیدی را ابداع کرد. هر خواننده­‌ای به ویژه برای سودآوری بیشتر، تلاش کرد موسیقی رپ را با سبک‌های محلی در کشور خود ترکیب کند.

برای مشاهده آهنگ ها به بخش دانلود آهنگ رپ هیت ملودی مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 24 / 1 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

کاربردهای گاز اکسیژن

گاز اکسیژن یا O2، 21 درصد حجم هوای اطراف ما را تشکیل می‌دهد. ما برای زنده ماندن به اکسیژن نیاز داریم. اگر اکسیژن نباشد حیات بر روی کره‌ی زمین نابود خواهد شد. آب این مایع حیات هم از اکسیژن و هیدروژن تشکیل‌شده است. در این مقاله می‌خواهیم در مورد مهم‌ترین کاربرد های گاز اکسیژن صحبت کنیم.

کاربرد گاز اکسیژن

کاربردهای پزشکی گاز اکسیژن :

کاربردهای حیاتی و بالینی گاز اکسيزن :

ازآنجایی‌که گاز اکسیژن برای تنفس و سوخت‌وساز بدن ضروری است پرکاربرد بودن آن در پزشکی دور از ذهن نیست. این گاز برای افزایش متابولیسم در بدن به کار می‌رود. بیمارانی که دچار مشکلات تنفسی هستند یا اینکه ریه‌ی آن‌ها به مقدار قابل‌توجهی کارکرد خود را ازدست‌داده است، برای ادامه‌ی حیات به کپسول اکسیژن نیاز دارند. افراد برای ناراحتی قلبی یا مصدومینی که دچار مشکلات تنفسی هستند نیزخیلی اوقات با کمک این گاز زنده می‌مانند تا به بیمارستان انتقال یابند.

کاربرد گاز اکسیژن به‌عنوان ضدعفونی‌کننده :

از اکسیژن برای کشتن باکتری‌ها و ضدعفونی کردن هم استفاده می‌شود. همچنین این گاز گاهی برای کاهش تجمع باکتری‌ها در بدن به کار می‌رود.

کاربردهای ورزشی گاز اکسیژن  :

کپسول اکسیژن در کوهنوردی کاربرد زیادی دارد. کوهنوردان برای تنفس در ارتفاعات بالا که فشار هوا کم است، از کپسول اکسیژن استفاده می‌کنند.

کاربردهای صنعتی گاز اکسیژن :

گاز اکسیژن در جوشکاری کاربردهای فروانی دارد. در ذوب‌آهن نیز برای تولید آهن به فولاد از اکسیژن استفاده می‌شود. همچنین گاز اکسیژن در برشکاری کاربرد دارد.

کاربرد های اکسیژن در صنایع هوایی و دریایی :

از سیلندر اکسیژن برای کمک به تنفس غواصان و فضانوردان استفاده می‌شود. بدون این گاز بسیاری از پیشرفتهای به وجود آمده در صنایع دریایی، هوایی و فضایی ممکن نبود.

کاربردهای نظامی گاز اکسیژن :

از گاز اکسیژن به‌عنوان قسمتی از سوخت موشک استفاده می‌شود. این گاز چون قابلیت اشتعال فراوانی دارد کاربردهای نظامی و صنعتی زیادی دارد.



:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 23 / 1 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

ویژگی فرش ماشینی 1500 شانه

اساسی ترین ویژگی فرش 1500 شانه بافت بسیار ریز و طرح و نقش های ظریف و زیبای آن است.

زیرا که شانه این فرش بسیار بالا می باشد. فرش های 1500 شانه اغلب با تراکم 4500 بافته می شوند.

و هر چه تعداد شانه و تراکم فرش بالا برود ضخامت فرش کمتر و بافت آن ریز تر می شود.

و مسلماً فرش از ظرافت و زیبایی خاصی برخوردار می شود.

فرش 1500 شانه با نقشه زیبای و و منحصر به فرد خود برای انواع دکوراسیون های کلاسیک و مدرن مناسب می باشد.

زیبایی و درخشندگی طرح و نقش این فرشها قابل مقایسه با دیگر فرش های ماشینی نیست.

فرش 1500 شانه کالایی لوکس و تجملی محسوب می شود.

با طرح های فوق العاده زیبا و رنگ بندی های متنوع زیبایی خاصی به منازل می بخشد.

فرش 1500 شانه گزینه بسیار خوبی برای کاخها و منازل اعیانی و بزرگ و فضاهای مجلل و لوکس می باشند

جنس نخ استفاده شده در فرش های 1500 شانه مانند دیگر فرش های ماشینی

معمولاً از الیافی از جنس اکریلیک هیت ست، پلی استر و پلی پرویلین است.

نخ هایی که در فرش ماشینی 1500 شانه به کار برده می شود

به دلیل فشردگی و تراکم بالای فرش از الیاف بسیار نازک و ظریف استفاده می شود

بنابراین بافت نقشه های ریز بافت را در این فرش ممکن کرده است.

ویژگی فرش 1500 شانه، بافت بسیار ظریف و نقوش ریزبافت آن نسبت به فرش های ماشینی 100 و 1200 شانه است.

نازک بودن فرش 1500 شانه از دیگر خصوصیات بارز آن می باشد.

فرش 1500 شانه به دلیل ظرافت و نازکی فرش بدون حرکت بر روی کف پوش قرار نمی گیرد.

البته برای جلو گیری از سرخوردگی، بهتر است از ترمز فرش یا سرعت گیر فرش استفاده شود.

هم چنین این فرش به دلیل نازک بودن تحمل اشیاء سنگین را بر روی خود را ندارد.

بنابراین بهتر است از قرار دادن اشیاء مثل میز غذاخوری، میز و مبل و ... بر روی فرش خود داری شود.

بنابراین این نوع فرش بیشتر مناسب فضاهای لوکس و مجلل می باشد.

خاصترین ویژگی فرش 1500 شانه، شباهت زیاد آن با فرش دستبافت تمام ابریشم است.

و همانند فرش های دستباف جلوه و زیبایی خاصی دارند.

ضخامت فرش ماشینی 1500 شانه از دیگر فرش های ماشینی کمتر است.

همانطور که گفتیم در بافت این فرش ب از نخ و الیاف نازک استفاده می شود

به همین دلیل ضخامت آن نسبت به فرش 700 شانه خیلی پایین تر است.

بنابراین فرش ماشینی 1500 شانه برای جاهای خیلی شلوغ که پا خور فرش زیاده باشد مناسب نیست.

خاصترین ویژگی فرش 1500 شانه فشردگی گره های آن به دلیل تراکم بالای فرش است

که از ورود گرد و غبار و هر نوع چیز دیگری به داخل فرش جلوگیری می کند.



:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 5 / 1 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

چند تعریف برای مقاله

  • مقاله یک قطعه از نوشته است که طبق نقطه نظر شخصی نویسنده نوشته می شود.
  • مقاله نوشته ای است که به تجزیه و تحلیل عنوان می پردازد.
  • مقاله دلیلی بر مطالعه ی بیشتر روی موضوع مدنظر است.
  • مقاله راهی برای ارزیابی درک و فهم شما از موضوع است.
  • مقاله روشی برای تحکیم اطلاعاتی است که در سمینارها و کنفرانس ارائه می دهید.

 

مقاله چیست؟

مقاله یک بخش طولانی از نوشته ای است که پایان نامه یا تحقیقی را ارائه می دهد.کلمه ی مقاله بر گرفته از کلمه ی لاتین "exagium" است که به معنای ارائه ی یک مورد است.

هنگام نوشتن یک مقاله،شما در حال ساخت مورد و مساله ای جهت ارزیابی نقطه نظرات شخصی،تجزیه و تحلیل ،تفسیر و یا نشان دادن مجموعه ای از حقایق و روش ها هستید.

 

مقالات به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند مانند:

  • استدلالی
  • توصیفی
  • تحلیلی
  • اکتشافی
  • مروری

اما همه ی انواع مقالات ،هدف مشترکی را دنبال می کند که آن هم ارائه ی یک موضوع برای خواننده است.

در نتیجه ی همه ی مقالات نه تنها بر روی صحت واقعیت ها و حقایق موجود ،بلکه بر روی انتخاب ،ارزیابی انتقادی،سازمان و معرفی این حقایق نیز تکیه می کنند.

 

چرا مقاله می نویسیم؟

هدف از نوشتن مقاله ،توسعه ی مهارتهای مهم و عملکردهای پژوهشی است.نوشتن مقاله به شما اجازه می دهد تا روی مهارتهای ارزشمند خود تمرین کنید و آنها را به دیگران منتقل نمایید.

مهارتهای قابل انتقال شامل:

  • مطالعه و یادداشت برداری
  • تفکر انتقادی و تجزیه و تحلیل
  • سازماندهی ایده ها
  • استدلال کردن یک مورد
  • و ارتباط موثر با خواننده

 

و باعث تشویق شما می شود تا یک رویکرد رسمی و منظم و واضحی را نگارش کنید.همچنین برای دستیابی و تحکیم چیزی که در حال یادگیری آن هستید به شما قدرت تمرکز می دهد.

و به شما اجازه می دهد تا افکارتان را روی مفاهیم کلیدی و موضوعی که در حال مطالعه ی آن هستید توسعه داده و سازماندهی کنید .استاد شما،با خواندن مقاله ی شما می تواند میزان یادگیری و اطلاعات شما را ارزیابی کند.

همانطور که در نمودار زیر نیز مشخص شده،فرآیند نوشتن مقاله ارتباط جدایی ناپذیری با فرآیند یادگیری دارد.توسعه ی روش نگارش مقاله،یادگیری شما را افزایش داده و شما را به درجات بالاتری نائل می کند.

 

قبل از اینکه بخواهید به نوشتن مقاله شروع کنید،بهتر است نگاهی به یک نمونه مقاله ی علمی بیاندازید.

یک نمونه مقاله،به عنوان یک چهار چوب علمی و نظری عمل می کند که می تواند در ایجاد انواع مختلف مقاله استفاده گردد.

 همچین شما میتوانید به سایت های فروش مقاله نیز مراجعه کنید.

نمونه مقاله  شامل:

  • یک پاراگراف مقدماتی که به معرفی بیانیه پایان نامه ، مقاله و ایده های بزرگ می پردازد.
  • پاراگراف های میانی که از پایان نامه حمایت می کنند و اعتبار و ارزش ان را به خواننده ثابت می کنند.
  • یک پاراگراف پایانی که مجددا پایان نامه و مقاله را بیان می کند و موضوعات و استدلال های ارائه شده در مقاله را یک جا مطرح می کند.


:: بازدید از این مطلب : 340
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 5 / 1 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

 

شرایط طلاق توافقی ذر آمارها نشان می دهد هم اکنون در کشور ما بیش از ۲۱ میلیون خانواده و هسته خانوادگی تشکیل و ثبت شده که با وصف همه گرفتاری ها و مشکلات تلاش زیادی برای تحکیم و تثبیت مبانی آن و تربیت فرزندان معتقد به مبانی دینی، فرهنگی و ملی صورت می گیرد، اما در این بین معضلاتی همانند اعتیاد، سوء رفتار و معاشرت، کراهت و فقدان علایق شخصی، بی توجهی به نیازهای مادی و معنوی و پایبند نبودن به نیازهای عاطفی خانواده و مشکلات اشتغال، دامنگیر حدود ۳۰۰ هزار خانواده ایرانی شده که در نهایت بخشی از آنها منجر به طلاق می شوند.
در همین راستا، طلاق به عنوان مغضوب ترین حلال های درگاه الهی، تبدیل به کابوسی دهشتناک برای خانواده ها گردیده است. بر اساس قوانین جاری کشور، طلاق به سه صورت قابل طرح است.

 

طلاق به درخواست زن

بیش از ۶۰ درصد پرونده های طلاق مطرح در محاکم خانواده را درخواست طلاق زنان تشکیل می دهد. زن با اثبات شرایط عسر و حرج و سختی و مشقتی که برایش غیر قابل تحمل باشد و با اشاره به یک یا چند شرط از شروط ضمن عقد که در سند ازدواج به امضای زوج رسیده است، می تواند طلاق بگیرد. دادگاه های خانواده نیز پس از احراز هر یک از این موارد، گواهی عدم امکان سازش را صادر و پس از قطعیت آن صیغه طلاق جاری می شود.

شرایط طلاق توافقی

زن و شوهر با توجه به شرایط و روابط خانوادگی به این نتیجه می رسند که ادامه زندگی مشترک میسر نبوده و هر دو به طلاق، توافق می کنند. بنابراین به طور مشترک با حضور در دادگاه های خانواده درخواست صدور گواهی عدم امکان سازش به منظور اجرای صیغه طلاق توافقی می نمایند و تمام شرایط مالی و غیر مالی مربوط به حقوق ناشی از عقد را نیز بر اساس توافق خود معلوم می نمایند. این نوع طلاق نیز حدود ۳۰ درصد از کل پرونده های طلاق مطرح در محاکم را تشکیل می دهند.

 

طلاق به درخواست زوج

سومین نوع پرونده های طلاق قابل طرح در محاکم نیز طلاق های مورد درخواست مرد می باشد که شامل حدود ۱۰ درصد پرونده های طلاق می شود. در این فرض، زوج با الزام به رعایت مقررات شرعی قانونی و تامین یا پرداخت حقوق مالی زوجه می تواند در صورت احراز شرایط لازم، همسر خود را طلاق دهد.
در پایان مراحل دادرسی هر یک از این اقسام، پس از صدور حکم (گواهی عدم امکان سازش) و قطعی شدن رای دادگاه، مرحله اجرای آن آغاز می گردد. یکی از موارد اختلافی در این مرحله، پشیمانی (انصراف) یکی از زوجین از اجرای طلاق و یا عدم حضور و همکاری در اجرا است.
اگر یکی از زوجین خواهان طلاق باشد و دیگری مخالف آن، دادگاه پس از طی مراحل دادرسی اقدام به صدور حکم طلاق می نماید. بنابراین دادگاه با رعایت موازین قانونی، مسئول اجرای حکم بوده و در صورت عدم حضور محکوم علیه و مقاومت وی در اجرای حکم، پس از ابلاغ های قانونی، نماینده دادگاه به جای شخص غایب در دفاتر ثبت طلاق، مفاد حکم را به طور کامل اجرا می نماید و دفتر طلاق را امضا می کند، اما چنانچه حکم طلاق با درخواست زوجین – توافقی – صادر شده باشد، فروض و اشکال مختلفی نسبت به آن متصور است که به شرح ذیل می باشد:
چنانچه هنگام صدور حکم -گواهی – طلاق توافقی ، زوجین حق تجدید نظر و فرجام خواهی از آن را ساقط نموده باشند، با توجه به تکلیف قانونی ناشی از آن و لزوم اجرای احکام قانونی به درخواست محکوم له و اینکه هر یک از زوجین، خواهان و طرف دیگر خوانده محسوب می شوند در نتیجه اجرای حکم مانند احکام موضوع درخواست یکطرفه زوجین، قابل اجرا است اما چنانچه در رای صادره شرایط طلاق توافقی این حق پابرجا باشد هر یک از طرفین می توانند همانند آرای غیرقطعی به آن اعتراض نموده و یا از ادامه عملیات انصراف دهند. با انصراف هر یک از ایشان پرونده مختومه و غیرقابل اجرا خواهد بود. زیرا اثر توافق به طلاق تا زمانی جاری است که حکم قطعی گردد یا اینکه توافق و اراده زوجین تا زمان اجرا استمرار داشته باشد. بنابراین هر یک از طرفین می تواند از ادامه دادرسی و اجرای حکم انصراف داده و از ادامه عملیات خودداری کند.



:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 21 / 12 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

اجاره ماشین در کیش

کیش رویایی چنان حرف برای گفتن دارد و آنقدر جاذبه های رنگین را مهمان لحظات شما خواهد کرد که سفرتان پر می شود از عطر دل انگیز خاطراتی ناب و فراموش نشدنی، هوایش فرح بخش است و خیابان هایش وسیع و خلوت و جان می دهد برای رانندگی بی دغدغه و بی ترافیک، فرقی نمی کند دیدن ساحل نقره ای یا آفتاب طلایی در کنار آبی دریا ، هدف تان از سفر به کیش باشد یا دیدن جاذبه هایی که در گوشه و کناراین جزیرۀ با شکوه خودنمایی می کنند، به هر حال در این خطه آنچه چشمان شما را بیش از همه به خود خیره می کند، سرسبزی و طراوت وصف ناپذیری است که گاه خود را در قالب جنگل به شما نشان می دهد و گاه به صورت باغ هایی پر از میوه و گاه با خیابان هایی که مزین به لباس هایی زیبا از گل ها و چمن زارها و درختان شده اند، کیش را می توان هنرمندی کامل خداوند دانست که هر تکه اش را به گونه ای بی نظیر آراسته و تمام زیبایی هایی را که شما در اقصا نقاط جهان به دنبال آن بوده اید را در این شهر ساحلی به شکلی اعجاب انگیز قرار داده است، اگر بتوانید از اسکله های تفریحی که شما را لبریز از نشاط می کنند دل بکنید، پارک ساحلی مرجان، شهر حریره، شهر زیر زمینی کاریز، پیست دو چرخه سواری، پارک های آبی و... سفر شما را پر از حس هیجان و نشاط خواهند کرد و هر آنچه در یک سفر بدان نیازمند هستید را در اختیارتان قرار خواهند داد.

 

مزایای اجاره ماشین در کیش:

از همین ابتدا خیال تان را در مورد جاذبه های کیش و پر تعداد بودن آنها راحت کنیم به گونه ای که به این زودی ها سر تمام شدن نداشته و دیدن و حظ بردن از آنها نیاز به صرف زمان زیاد دارد پس برای کامل کردن شهد و شیرینی سفر خود به اجاره ماشین در کیش فکر کنید تا بتوانید در کمترین زمان ممکن بیشترین بهره را ببرید، در این میان تصور کرایه تاکسی نیز یک ایده نامناسب خواهد بود البته برای کسانی که تمایل دارند سفری مقرون به صرفه را تجربه نمایند، شرکت سام سیر نوین کیش سال ها مفتخر است که در زمینه اجاره انواع ماشین های شاسی بلند و اقتصادی به ارائه خدمات پرداخته و هموطنان عزیزش را در شهر زیبای کیش با تنوع این خدمات شگفت زده نموده است، 20% تخفیف از قیمت مصوب اتحادیه از مزایایی است که می تواند نمادی بر حسن انتخاب این برند باشد، کارواش خودروی تحویلی و ارائه قرار داد رسمی با سربرگ شرکت نیز از مزایای دیگر اعتماد  به سام سیر است که توانسته درصد بالای رضایت مندی هم وطنان عزیزمان را کسب نماید.

 

اجاره ماشین در کیش به علت صرفه اقتصادی و خیابان های مجهز، از سوی مسافران با استقبال بالایی روبرو است از این جهت اتحادیه ای برای ساماندهی امور مربوط به چنین فعالیتی در کیش احداث گشته که با نام رنت شناخته می شود و به تمام شرکت هایی که به انجام این امور می پردازند رنت کار نامیده می شوند، شرکت سام سیر نوین کیش با بیش از 20 سال سابقه در امر رنت کار در کیش توانسته با تجربه بالای خود، نیاز مشتریانش را به خوبی تشخیص داده و برای مرتفع نمودن آن تمامی تمهیدات لازم را در نظر بگیرد، تحویل خودرو بر حسب خواست و نیاز مشتریان به صورت، تحویل در فرودگاه، تحویل در هتل، تحویل در محل اقامت همگی در جهت آسایش صد در صدی مشتریان عزیز است ، البته سام سیر خدمات خود را به همین جا خلاصه نکرده و تضمین فنی تمامی خودروهای خود را در جهت ایمنی بیشتر لحاظ نموده و یکی از بزرگترین رسالت های خود می داند و در صورت هر گونه نقص فنی خودرو در طی قرارداد تعمیر آن را داوطلبانه بر عهده گرفته و مشتریان هیچگونه مسئولیتی در قبال آن نخواهند داشت.

ترانسفر VIP و خدمات CIP از فرودگاه کیش، توانسته این برند را در بین رقبای خود شاخص گرداند، شما عزیزان می توانید تمامی اتومبیل های موجود در این شرکت را از یک روز تا چندین روز کرایه نمایید و قیمتی برابر با 250،000 تومان به بالا را متناسب با نوع خودرو برای یک روز پرداخت کنید، تنها نکته مهم در این معامله مبلغی است که شما ناچارید به عنوان ضمانت نزد شرکت به امانت بگذارید که از 3 تا 4 میلیون آغاز شده و به مبالغ بالاتر ختم می شود، البته هیچ گونه نگرانی از این باب نیز به خود راه ندهید، زیرا در صورت تحویل به موقع خودرو این مبلغ فوری به حساب شما بر می گردد و هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد، فقط در صورت بروز خلافی و انجام تخلف باید مبلغ 300،000 هزار تومان را تا 1 ماه نزد شرکت به امانت گذاشته که آن هم بعد از گذشت یک ماه به حساب شما واریز خواهد شد، با چنین توضیحاتی حتماً به خوبی دریافته اید که قوانین سخت گیرانه ای در مورد کرایه اتومبیل در کیش وجود نداشته و آنچه از همه بیشتر خود را نشان می دهد، رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی است که باید به صورت کامل در هر شهری رعایت شود که کیش نیز از این موضوع مستثنی نیست.

 

انواع خودروهای شرکت سام سیر نوین کیش:

بسیاری از افراد در همان ابتدا تمایل دارند سفری کم هزینه تر و مناسب تر را تجربه نمایند از این رو گزینه های مقرون به صرفه انتخاب بهتری برای آنها محسوب می شود، شرکت سام سیر نوین کیش (سایتشون : novinrent.com  ) نیز با توجه به این مهم دو دسته بندی عمده را در اتومبیل های خود گنجانده است که با عبارت ماشین های اقتصادی و ماشین های شاسی بلند می توانید آنها را بیابید، انواع نمونه هایی چون هیوندای اکسنت2017، کیا ریو 2018، هیوندای النترا 2016، کیا سراتو 2018 و کیا اپتیما 2016 جزء اتومبیل های اقتصادی بوده که تنوعشان دست شما را برای انتخاب نمونه دلخواه باز گذاشته و برای کسانی که به اتومبیل هایی جادارتر، بزرگ تر و قدرتمندتر نیاز دارند، انواع ماشین های شاسی بلند در این شرکت در نظر گرفته شده که آنها را نیز می توان بدین گونه بر شمرد، نیسان جوک 2015، هیوندای توسان 2013، کیا اسپرتیج 2015، کیا اسپرتیج 2015، نیسان ایکس تریل 2015، کیا اسپرتیج 2016، هیوندای توسان 2017، کیا اسپرتیج 2018 و... که همگی زیبایی، کیفیت، سرعت را به عنوان شاخصه های اصلی خود دارند.



:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 10 / 12 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

یک توضیح کوتاه در باره واژه شرکت تولید محتوا

شرکت تولید محتوا با افراد همکاری می کند تا یک استراتژی هدفمندی را برای بازاریابی دیجیتال یک برند ایجاد کند. سپس محتواهای جذاب و کاربردی را مطابق با آن استراتژی تولید می‌کند تا به آن برند در دستیابی به بیشترین ROI کمک کند

وظیفه شرکت تولید محتوا چیست؟

یکی از کارهایی که تیم تولید محتوا باید انجام دهد، تعامل صحیح و مناسب با کارفرمایان است، یعنی این تعامل هم در رفتار و هم در زمینه انجام کار باید حفظ شود. روش کار به این گونه است که باید راه‌های صحیح  به دست آوردن اطلاعات مورد نیاز راجع به محصول، خدمات یا هر زمینه دیگری که مد نظر مشتری است را پیدا کرد  و با ارائه شیوه‌هایی جهت محتوا نویسی او را در جریان تولید محتوایی که قرار است انجام دهد بگذارد.

مشکلی که همیشه در اغلب اوقات وجود دارد این است که در این نوع شرکت ها کسی پاسخگو نیست، در وهله اول که شماره تماسی در سایت های آنها پیدا نمی شود و ترجیح شان این است که یک سفارش بگیرند و به یک فرد دورکاری ارائه کنند که خروارنویسی کند، ما علت را که جستجو کردیم متوجه شدیم که خیلی از آنها اصلا دفتری برای انجام این کار حتی ندارند،‌ حتی بالاتر از آن هیچ زیر ساختی ندارند. یعنی می‌توان گفت یک سایت وردپرسی / یک خروار نویس / یک پنل شیک مشتریان کافیست تا به سایت آنها اعتماد شود و محتوا حساس را به آنها سپرد!

از همه مهم‌تر که وجه تمایز آنها از نگاه بسیاری از افراد قیمت آنها است، کلمه‌ای ۱۵ تومان! کلمه‌ای ۲۰ تومان! من یک سوال از شما خوانندگان محترم این مقاله دارم، مگر می‌شود محتوایی با کیفیت تولید شود و قیمت آن این قیمت ها باشد؟ من برای شما توضیح می‌دهم. تولید محتوا اصولی که توسط یک فریلنسر خوب تولید شود که سالیان سال در این عرصه فعالیت کرده است و می‌داند که چه چیزی بنویسد که ارزشمند باشد زیر کلمه‌ای ۲۵تومان وجود ندارد، این جمله وجود ندارد بنده به این معنی نیست که به کل نیست. هست ولی آن با کیفیته نیست، آن رنک بگیره نیست.

کاری که یک شرکت تولید محتوا خوب می‌تواند برای شما بکند این است که این محتوانویس با کیفیت را داخل شرکت استخدام کند و به آن حقوق ثابتی بدهد در این صورت است که می‌توان رقم کاری این محتوانویس خوب را پایین آورد، ولی سوال کلیدی این است که آیا بزرگ‌ترین شرکت‌های محتوایی هم این کار را می‌کنند؟

کسب تایید از مشتری در هر مرحله از پیشرفت کار بسیار اهمیت دارد و یک شرکت تولید محتوا باید نهایت تلاش خود در رسیدن به این هدف را انجام دهد. به این ترتیب با رعایت همه مورادی که به تایید و موافقت مشتری برسد، شما می‌توانید از تولید محتوا با کیفیت و مدنظر او مطمئن شوید. در نهایت تفاوتی که یک شرکت خوب محتوایی می‌تواند با یک شرکت معمولی داشته باشد این است که فقط قصد سود مقطعی را نداشته باشد. یعنی با تولید یک محتوا با مشتری خود خداحافظی کند.





:: بازدید از این مطلب : 343
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 5 / 12 / 1398 | نظرات ()