نوشته شده توسط : علی

در هنگام خرید پارتیشن، باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

در هنگام خرید باید به چند نکته توجه کنید که در ادامه آنها را برای شما توضیح خواهیم داد:

توجه به نوع نیاز:

شما باید قبل از خرید پارتیشن، با خود به این نتیجه برسید که به چه منظور اقدام به نصب پارتیشن کرده اید.

  1. آیا برای جلوگیری از صدا های مزاحم این کار را می کنید؟در این صورت باید از پارتیشن های عایق صدا استفاده کنید، مانند پارتیشن های دوجداره.
  2. آیا برای تقسیم بندی فضا و در عین حال حفظ تعامل بین افراد، قصد خرید پارتیشن دارید؟پس بهتر است از جداکننده های شیشه ای یا نیمه شیشه ای استفاده کنید.
  3. آیا می خواهید هم فضا را تقسیم بندی کنید و هم نور محیط را حفظ کنید؟ ما پارتیشن های شیشه ای را به شما پیشنهاد می کنیم.
  4. آیا به دنبال پارتیشن ضد آب هستید؟ بهتر است از پارتیشن با روکش ه‍ایگلاس استفاده کنید.
  5. آیا تقسیم بندی موقت میخواهید انجام دهید؟ بهتر است از پارتیشن های متحرک (پاراوان) کمک بگیرید.
  6. برای چه مکانی پارتیشن می خواهید؟ این یک سوال مهم و تعیین کننده می باشد، زیرا پارتیشن های خانگی و اداری، دارای تفاوت هایی می باشند.
  7. به دکوراسیون و رنگ غالب در فضای داخلی خود توجه کرده و پارتیشن مناسب با آن را انتخاب نمایید.

بدین ترتیب، شما در ابتدا باید با خود به این نتیجه برسید که به چه منظور قصد نصب کردن پارتیشن را دارید و از طریق آن پارتیشن مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

در نظر گرفتن بودجه و مقدار پولی که دارید:

سعی کنید ابتدا به میزان پول کنار گذاشته شده برای انجام این کار توجه کنید و بعد پارتیشن های متناسب با توان مالی خودتان را مقایسه کرده و درنهایت گزینه مناسب را انتخاب کنید.

شرکت آرکا پارتیشن، با استفاده از متخصص برخوردار از دانش فنی روز دنیا، برای کسانی که به دنبال ایجاد تغییر در جهت بهتر و مدرن شدن محیط اداری خود هستند، ایده پردازی کرده و بهترین طرح ها و پروژه ها را اجرا می کند.

آرکا پارتیشن در تلاش است تا بهترین و با کیفیت ترین پارتیشن ها را برای مشتریان عزیز طراحی و اجرا کند.

شما عزیزان می توانید جهت دریافت مشاوره و راهنمایی های بیشتر با شماره ۰۹۱۹۰۳۳۶۰۳۶ تماس بگیرید.

منبع : سایت آرکا پارتیشن



:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 5 / 6 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

ویژگی ها و امکانات سامانه پیامکی

قابلیت ارسال زماندار پیامک

در پنل اس ام اس با بهره گیری از قابلیت ارسال زماندار میتوانید تنطیم نمایید ارسال ها در تاریخ وساعت خاصی ارسال گردد و از این طریق نیاز به اتصال به اینترنت در زمان ارسال نمیباشد.

پنل اس ام اس مناسب برای ارسال پیام های تبلیغاتی

پنل های ارسال اس ام اس با امکانات و قابلیت های منحصر به فردی همچون ارسال بر اساس منطقه،ارسال پیامک به کد پستی ، محله، مشاغل، تفکیک سن و جنس و …. یکی از بهترین گزینه ها برای ارسال پیام های تبلیغاتی هدف دار، ارزان و سریع می باشد.

ارسال پیامک خودکار

پنل های ارسال پیامک مناسب برای اطلاع رسانی به لیست مخاطبین از طریق فایل اکسل یا دفترچه تلفن میباشد و از این طریق میتوانید تاریخ های تولد مخاطبین خود را خودکار تبریک گفته و یا سررسید اقساط و چک ها را به انها یاد اور شوید.

اتصال پنل اس ام اس به نرم افزار و وب سایت با وب سرویس و API

پنل پیامکی تحت وب دارای وب سرویس و API میباشند که برنامه نویسان برای وصل کردن پنل به سایت یا نرم افزار میتوانند از وب سرویس استفاده نمایند.

دیگر امکانات پنل ارسال اس ام اس

پاسخگویی خودکار، مسابقه و نظر سنجی، پیامک سررسید، پیامک مناسبت، انتقال پیامک، ایمیل پیامک، دفترچه تلفن، ارسال هوشمند، ارسال متناظر و …از دیگر امکانات پنل میباشد.

برای مشاهده ادامه مطلب پنل اس ام اس " اینجا کلیک کنید "



:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 19 / 5 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

آموزش عکاسی تبلیغاتی

افراد زیادی به دنبال آموزش عکاسی صنعتی و تبلیغاتی هستند. درست است که عکاسی تبلیغاتی و صنعتی، تفاوت‌هایی با هم دارند، ولی اصول پایه‌ی آموزش عکاسی تبلیغاتی و صنعتی با هم مشابه هستند. در ادامه می‌توانید آموزش عکاسی صنعتی و تبلیغاتی را به صورت گام به گام دنبال کنید.

آموزش عکاسی صنعتی و تبلیغاتی به صورت گام به گام

ورود به صنعت عکاسی تبلیغاتی، به هیچ وجه کار ساده‌ای نیست. زیرا بازار آن پیچیده است و شرکت‌ها هم به دنبال بهترین عکاس‌های این صنعت می‌گردند. این موضوع اهمیت آموزش عکاسی تبلیغاتی را بیشتر هم می‌کند. در زیر به چند مورد از مواردی که برای شروع کار خود باید در نظر بگیرید، اشاره کرده‌ایم:

  1. رزومه‌ی قوی برای خود بسازید: ابتدا باید تصمیم بگیرید می‌خواهید در چه زمینه‌ای کار کنید، سپس باید رزومه‌ای کامل و باکیفیت در این مورد بسازید. رزومه‌ی شما باید طیف گسترده‌ای از موضوعات مختلف را در بر بگیرد. با این کار علاوه بر ساختن یک رزومه‌ی خوب، تجربه‌ی کار خود را هم بالا می‌برید.
  2. کار شما باید بهتر از رقبایتان باشد: برای موفق شدن در بازار کار عکاسی تبلیغاتی و صنعتی، نه تنها باید در کار خود حرفه‌ای باشید، بلکه باید زمان بیشتری صرف کنید تا از رقبایتان هم پیشی بگیرید. برای مثال، می‌توانید زمانی را به آزمایش سبک‌ها، تجهیزات و پس زمینه‌های مختلف اختصاص دهید تا سبکی که با آن راحت هستید را پیدا کنید.
  3. کار حرفه‌ای‌ها را دنبال کنید: کار افرادی را که هم اکنون در حرفه‌ی مورد نظر شما موفق هستند، دنبال کنید. ببینید آن‌ها چه کاری را خوب انجام می‌دهند و چطور ویژگی‌های شخصی خود را به عکس‌ صنعتی خود اضافه می‌کنند. برای این کار نباید فقط به تصاویری که حرفه‌ای‌ها می‌گیرند نگاه کنید، بلکه باید به دنبال مقاله‌هایی باشید که در آن‌ها درمورد روش‌های کار خود صحبت کرده‌اند.
  4. درباره‌ی محصولات و مخاطبان هدف خود تحقیق کنید: مخاطب هدف تمام محصولات با هم تفاوت دارند. این اطلاعات ازاین رو مفید هستند که به شما ویژگی‌های منحصربه‌فرد هر محصول و دلیلی که مردم به آن‌ها علاقه نشان می‌دهند را به شما نشان می‌دهند.
  5. اطلاعات بازاریابی خود را گسترش دهید: عکاسی تبلیغاتی فقط بخش کوچکی از بازاریابی است. کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی می‌تواند به عکاس‌های صنعتی کمک کند جایگاه خود را در این صنعت پیدا کنند. فرق زیادی بین عکاسی است که دید گسترده‌ای در مورد بازاریابی دارد، با عکاسی که فقط عکس‌هایی را به مشتریان ارائه می‌دهد که تنها از نظر خودش مناسب هستند.
  6.  

تعرفه عکاسی: قیمت عکاسی صنعتی و تبلیغاتی

تعرفه‌ی عکاسی معمولی با قیمت عکاسی صنعتی و تبلیغاتی تفاوت دارد. دلیل آن هم تفاوت در مشتریان نهایی و تجهیزات مورد استفاده‌ی عکاس‌های صنعتی و تبلیغاتی است. در ادامه می‌توانید با تعرفه‌ عکاسی صنعتی آشنا شوید.



:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 14 / 10 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

صادرات واردات چیست؟ بازرگانی بین الملل

 

صادرات واردات چیست؟ مشاوره صادرات واردات توسط افراد متخصص و کارشناسان این حوزه انجام می گیرد. صادرات و واردات جزء مهم ترین رکن های اقتصادی هر کشور هستند. با استفاده واردات کشورها می توانند کالاهای مورد نیاز خود را از طریق وارد کردن آنها تامین کرده و با استفاده از صادرات کالا می توانند به کسب درآمد ارزی بپردازند. در این بین شرکت ها و تولیدی های بسیار زیادی سعی دارند تا علاوه بر ایجاد یک محیط امن در امر واردات و یا صادرات کالا بهترین خدمات را نیز به این گونه فعالیت های اقتصادی ارائه دهد. اگر می خواهید در حوزه بازرگانی بین الملل فعالیت نمایید و به مشاوره صادرات واردات نیاز دارید باید به دنبال کارشناسان و متخصصین این حوزه باشید و از آنها کمک بخواهید.

صادرات واردات به چه معنا است؟

 

صادرات واردات نقش مهمی در اقتصاد یک کشور دارد. صادرات به معنی تهیه و تولید کالا و یا خدمات در یک کشور و فروش و خریداری آن تولیدات یا خدمات توسط افراد سایر کشورها است. مهم نیست که آن کالا و خدمات چه چیزی باشد و مهم نیست چطور ارسال می‌گردد. تولیدات می‌توانند توسط کشتی حمل شوند یا با ایمیل ارسال شوند یا حتی در یک چمدان شخصی با هواپیما جابجا بشوند. اگر این کالا ها و خدمات در داخل کشور تولید شوند و به افراد دیگری در سایر کشورها فروخته شوند معنی آن صادرات است. واردات به معنی خریداری کالا و خدماتی است که توسط یک کشور دیگر تولیدشده است.

 

واردات صادرات و میزان تجارت کشورها

ترکیب صادرات واردات میزان تجارت یک کشور را متعادل می‌سازد. هنگامی‌که صادرات یک کشور از واردات آن بیشتر باشد یعنی آن کشور مازاد تجارت دارد. و برعکس وقتی‌که میزان واردات یک کشور از صادرات آن بیشتر باشد یعنی کسری تجارت دارد.

 

کشورها چه چیزی صادر می‌نمایند

صادرات کالا و خدمات درجایی صورت می‌گیرد که آن کشور در آن مزیت رقابتی داشته باشد. مزیت رقابتی بدان معنا است که آن کشور در تولید آن محصول خاص بهتر از سایر کشورها باشد. کشورها چیزهایی را صادر می نمایند، که مزیت رقابتی به کشورشان برگرداند. کشورهایی که برتری طبیعی در تولید یک محصول دارند در آن کالا مزیت رقابتی دارند. برای مثال کنیا، جامائیکا و کلمبیا آب‌ وهوای مناسبی برای کشت قهوه دارند. آن‌ها صنعتشان را در کنار صادرات قهوه به دست آورده اند. جمعیت کشور هند مزیت رقابتی آن کشور محسوب می‌شود. کارگرهای هندی انگلیسی صحبت نموده و به قوانین زبان انگلیسی آشنا هستند. مهارت آن‌ها در کنار صحبت کارگرهایشان به دست می آید. چینی‌ها هم مزیت رقابتی مشابهی دارند. حقوق کارگرهای آن‌ها نسبت به استاندارهای زندگی پایین‌تر است. کارگرهای آن‌ها می‌توانند با دستمزدهای پایین‌تر از سایر افراد در کشورهای توسعه یافته زندگی کنند. مشاوره صادرات واردات کار متخصصین این حوزه می باشد.

تأثیر صادرات واردات بر اقتصاد

بیشتر کشورها می‌خواهند صادراتشان را افزایش دهند. شرکت‌هایشان می‌خواهند که بیشتر بفروشند. آن‌ها می‌خواهند هر آنچه می توانند به مردم کشورشان بفروشند، سپس آن را به بهترین نحو به افراد کشورهای دیگر هم بفروشند. صادرات بیشتر، بزرگ‌ترین مزیت رقابتی است و آنها صادراتشان را در تولید کالا و خدمات به دست می‌آوردند. همچنین دانش اینکه چطور به بازارهای کشورهای دیگر بفروشند را به دست می آورند. دولت‌ها مشوق صادرات هستند. صادرات باعث افزایش شغل، دستمزدها و استاندارهای زندگی افراد می گردد. همچنین سبب می شود مردم خوشحال تر باشند و رضایت بیشتری از دولت مردانشان داشته باشند. صادرات همچنین ذخیره مبادلات ارزی خارجی که در بانک مرکزی ملی نگهداری می شود، افزایش می دهد. در صادرات افراد یا واحد پول خودشان یا دلار آمریکا و یا یورو اروپا را پرداخت می نمایند. کشور با ذخیره زیاد می تواند ارزش واحد پولش را مدیریت کند. آن‌ها به اندازه کافی ارز خارجی برای سرازیر کردن به بازار با واحد پولی خودشان را دارند که هزینه صادرات آن‌ها را در کشورهای دیگر پایین می آورد.

 

صادرات واردات و نقش آن در کنترل تورم

کشورها با ذخیره زیاد می تواند ارزش واحد پولش را مدیریت کند. آن‌ها به اندازه کافی ارز خارجی برای سرازیر کردن به بازار با واحد پولی خودشان را دارند که هزینه صادرات را در کشورهای دیگر پایین می آورد. کشورها ذخیره پولی را برای مدیریت پول خودشان به کار می گیرند. این بدین معنی است که آن‌ها می توانند تورم را بهتر کنترل کنند، تورم یعنی پول زیادی را برای مقدار کمتری کالا پرداخت کنید. آن‌ها برای کنترل تورم ارز خارجی به کار می گیرند تا واحد پولشان را خریداری کنند. آن‌ها عرضه پول را کاهش می دهند تا واحد پول خودشان را با ارزش نمایند.

 

در پایان ما به شما دوره آموزش صادرات و واردات را پیشنهاد میکنیم.





:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 14 / 8 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

چگونه در کیش خودرو اجاره کنیم؟

شما می توانید قبل از سفر خود از طریق یکی از سایت های اجاره ماشین در کیش، خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنید و در صورت موجود بودن خودرو، آن را در ساعت و تاریخ درخواستی خودتان رزرو کنید. شما دیگر خیالتان از بابت خودرو راحت می شود.

 

شرایط اجاره ماشین در کیش

شرایط کرایه ماشین در کیش در تمام شرکت های اجاره خودرو تقریبا یکسان می باشد. مدارک لازم برای اجاره خودرو در کیش شامل موارد زیر می باشد:

۱. ارسال تصویر کارت شناسایی

۲. ارسال تصویر گواهینامه رانندگی

۳. ارائه یک فقره چک به مبلغ ارزش خودرو

 

نرخ اجاره ی خودرو در کیش

اجاره ی ماشین در کیش با قیمت مقرون به صرفه به متقاضیان ارائه می شود. کرایه اتومبیل در کیش از روزی ۲۰۰ هزار تومان شروع می شود. نرخ اجاره اتومبیل در کیش با توجه به نوع خودروی درخواستی متغیر است.

 

تحویل کرایه خودرو در جزیره کیش

شما می توانید خودروی رزرو شده را در هر نقطه از جزیره کیش تحویل بگیرید. تحویل خودرو در فرودگاه کیش و محل اقامتتان امکان پذیر است.

برای این کار، هنگام رزرو خودرو در کیش باید محل درخواستی خود را با ساعت و تاریخ اعلام کنید.

 

بهترین شرکت اجاره اتومبیل در کیش

متقاضیان برای کرایه خودرو در جزیره کیش به دنبال یک شرکت معتبر هستند. سایت های زیادی هستند که خدمات رنت خودرو در کیش را با بهترین شرایط ارائه می دهند. سایت رنت کنیم خدمات کرایه ماشین در جزیره کیش را با ارزان ترین قیمت و بهترین شرایط به شما عزیزان ارائه می کند.



:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 14 / 8 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

سالن های آرایش و زیبایی و آرایشگاه زنانه لوکس

آرایشگاه های لوکس وسطح بالا چه ویژگی هایی دارند؟ آیا تنها ظاهر آرایشگاه است که باید خیلی شیک باشد، یا فقط همین که اصول بهداشتی رعایت شود کفایت می کند؟! یک آرایشگاه باید چه بخش هایی داشته باشد؟ اگر می خواهید در این باره بیشتر بدانید این مقاله را از دست ندهید.

 

سالن های زیبایی لوکس در تهران!

آراستگی و زیبایی ظاهر همیشه و در هر زمان مورد توجه همگان بوده، اما در دوره هایی در طول تاریخ آرایش به منزله ی جلب توجه در بین طبقات، جایگاه خاصی پیدا کرده است. امروزه نیز، آراستگی به صورت یک اصل برای همه مردم مطرح است و بهترین آرایش، آرایشی است که مناسب سن و موقعیت اجتماعی و مکان و زمان باشد و همچنین عیب ها را بپوشاند. صاحبان آرایشگاه های درجه یک جهان، علاوه بر کیفیت خدمات، امکانات رفاهی و راحتی فضای آرایشگاه را از دلایل اصلی موفقیت خود می دانند. این موضوع مهم نیست که شما چه سالن آرایشی را انتخاب کرده اید، یا اینکه این سالن در چه منطقه ای از شهر شما واقع شده است. مهمترین نکته بهداشت وسایل و محیط سالن است. اینکه آیا روپوش سفید رنگ متصدی آرایشگاه فاقد هر نوع آلودگی است یا خیر؟ اینکه آیا وسایل مورد استفاده این سالن پس از هر بار استفاده به درستی ضد عفونی شده اند؟ (بخصوص وسایلی چون تیغ، ابزار کاشت ناخن، سوهان ها ). آیا متصدی آرایشگاه قبل از شروع به کار برای شما دست های خود را شسته یا خیر؟

 

 

 

چطور آرایشگاه زنانه خوب پیدا کنم؟

این سوالی است که برای اکثریت خانم ها مطرح است.این که چگونه در نگاه اول متوجه شویم که یک سالن زیبایی زنانه یا یک کلینیک زیبایی،مناسب هست یا خیر؟ معمولاً، اولین سوالی که از این خانم ها پرسیده می شود، این است که: شما خوب بودن یک سالن آرایش زنانه را در چه چیزهایی می بینید؟

 

مسئله ی نزدیک بودن آرایشگاه زنانه به محل زندگی تان، نکته ای است که اکثر خانم ها به راحتی از آن نمی گذرند و اکثراً به دلیل مشغله زیادِ زندگی مشترک، کمترین وقت را برای رسیدگی به امور زیبایی خود دارند و در مواردی برای این که کارشان سریعتر تمام شود، سعی می کنند به نزدیک ترین سالن زیبایی خانه خود بروند. البته، این یک مزیتی است که نمی شود به راحتی از آن گذشت، زیرا اگر در ساعتهای تقریباً خلوت هم بخواهیم، به یکی از سالن های زیبایی تهران، که آن طرف شهر واقع است و معمولاً از شانس بد ما هم دقیقا بیشترین فاصله را از محل زندگی دارد، برویم، حداقل باید برای رفت و برگشت سه ساعت زمان بگذاریم که طبیعتا خیلی هم آزار دهنده است.

 

 

 

سالن های آرایش و زیبایی

مهم ترین فاکتور برای یک آرایشگر تجربه است، زیرا تمام کارهای مهارتی با تجربه آموزش داده می شود، همیشه به آرایشگر های تازه کار توصیه می شود که با تمرین این مهارت، می توانند مشتری های زیادی پیدا کنند؛ حتی، اگر یک یا دو مهارت آرایشی را هم خوب یاد بگیرند و تمرین کنند، همان ها می تواند آینده شغلی بسیار مناسبی را برای آنها به ارمغان بیاورد. دوستان عزیز، ما به عنوان یک خانم نسبت به بیماریهای عفونی و پوستی بسیار حساس تر از آقایان هستیم. این نشان می دهد که باید بیشتر به سلامتی خود اهمیت بدهیم، سعی کنید این نکته را حتماً بیشتر جدی بگیرید. حتماً همه شما تا به حال با این مسائل مواجه شده اید. بعضی از خانم ها هنگامی که از آرایشگاه به منزل باز می گردند، دچار زگیل، تبخال یا بیماری های قارچی و پوستی می شوند، که به دلیل تماس با وسایل آرایشی آلوده و استریل نشده یا حوله های آلوده به وجود می آید. هرگز به آرایشگاه هایی که یک حوله را برای چند مشتری استفاده می کنند، اعتماد نکنید. باید حتماً اصول بهداشتی پایه در این آرایشگاه ها رعایت شود.

 

 

 

موهاى زيبايى داشته باشيد

زمانی که روز عروسی فرا می رسد، معمولاً بزرگترین دغدغه برای عروس چگونگی آرایش موها و صورت او می باشد، و باید گفت این که در نهایت مدل موها و آرایش و زیبایی عروس به چه صورت می شود، بحث اصلی میان مهمانان مجلس عروسی می باشد. ما در اینجا هفت کار را که باید هر آرایشگری برای زیباتر کردن عروس خود انجام دهد را بیان کرده ایم. که با توجه کردن به این نکات، مطمئن باشید که در نهایت عروسی زیبا با چهره و نگاهی کاملا جدید و خاص خواهید شد.

 

كى بايد موهايتان را كوتاه كنيد؟

يك عروس حتما بايد حدود يك ماه و نيم قبل از مراسم عروسى، موهاى خود را به صورت دلخواه كوتاه كند. با گذشت اين مدت مى توانيد كاملا مطمئن باشيد كه اثر قيچى روى موهاى شما از بين مى رود، و موهاى شما كاملا جا مى افتد. اگر كمتر از يك ماه به جشن عروسى زمان داريد بهتر است ديگر موهايتان را كوتاه نكنيد، چرا كه ممكن است رد قيچى روى موها باقى بماند و امر مى تواند آرايش موها را تحت تاثير قرار دهد.

 

موهاى براق و حالت پذير

بايد حتما از يك ماه قبل از مراسم تان مراقبت از موهايتان را شروع كنيد . آووكادو را له نماييد و سعى كنيد آن را به شكل مايع يا خمير درآوريد، و آن را قبل از حمام به مدت 30 دقيقه روى موهايتان بگذاريد. آووكادو باعث پرپشت شدن و لطافت موهايتان مى شود . راه ديگر، اين است كه از شامپوى زيتون استفاده كنيد. ماسك هاى مو مطابق با جنس موهايتان تهيه نماييد، و هفته اى 2 الى 3 بار بعد از شستشو با شامپو از آنها استفاده نماييد. براى اينكه شامپوى مناسب موهايتان را پيدا كنيد مى توانيد از آرايشگرتان نيز كمك بخواهيد، تا گزينه مناسبى را به شما پيشنهاد دهد.

برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 10 / 8 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

اینستاگرام یکی از مهمترین شبکه های اجتماعی است و هر بازاریابی که هنوز از آن استفاده نمی کند ، فرصتی بزرگ را از دست داده است. فرقی نمی کند شما مسئول بازاریابی یک شرکت برزگ ، یک شرکت کوچک و یا در حال تبلیغات برند اختصاصی خودتان باشید ، بازاریابی اینستاگرام را باید به استراتژی های بازاریابی خود اضافه کنید. اگر از اهمیت اینستاگرام مطمئن نیستید ، 6 دلیل این اهمیت را برایتان آماده کرده ایم که با ان میتونین دوره آموزش بازاریابی اینستاگرام برگذار کنین.

 

 

1.اینستاگرام مرکز قصه گویی است

مردم داستان ها را دوست دارند. ما با افسانه رشد می کنیم و دنبال پیچ و خم های اخبار افراد مشهور هستیم و بعضا در آن غرق می شویم. داستان ها به سادگی بخشی از زندگی انسان ها هستند و اینستاگرام مرکز داستان های روزانه است. از منظر تجاری ، گفتن یک داستان جالب یک راه عالی برای ایجاد ارتباط عاطفی با مخاطبان شما است.

ایجاد محتوای بصری بهترین راه برای رسیدن به مخاطب و ایجاد ارتباط با مشتریان بالقوه است. یک مشتری بجای رویکردی محصول محور ، می تواند به صورت طولانی مدت هدف بازاریابی شما باشد. با در نظر گرفتن این اصل ، مهم است که شما در اینستاگرام بر روی عواطف و علایق افراد تمرکز کنید و فقط در تفکر تبلیغ محصول خود نباشید.

2.محتوای بصری برای بازاریابی شما ضروری است

عکس بیشترین جذابیت را در وب دارد و پست های عکس محصور ، 650 درصد بیشتر نسبت به پست های متنی تعامل ایجاد می کنند. به همین دلیل اینستاگرام یک پلتفرم عالی برای درگیر کردم طرفداران شما است و آنها را برای ماندن و بازگشت بیشتر آماده می کند. با استفاده از تصاویر در اینستاگرام می توانید نظرات مشتریانتان را به راحتی متوجه شوید و برای محصولات آینده برنامه ریزی دقیق تری داشته باشید.

3.شما از طریق بازاریابی اینستاگرام می توانید به افراد زیادی دسترسی داشته باشید.

اینستاگرام با بیش از 700 میلیون کاربر ماهانه ، مخاطبان بسیاری را به شما ارائه می دهد. در زمان ارسال پست در اینستاگرام ، هشتگ ها بهترین راه برای ارائه محتوا به افراد خواهان آن محتوا است.  همچنین شما می توانید برای تبلیغات اینستاگرام خود بودجه ای را اختصاص دهید تا نتیجه ای بهتر را دریافت کنید.

4.فرصتی عالی برای ارتباط با جامعه در اختیار شما است.

اینستاگرام در واقع دارای بیشترین مشارکت در میان تمام شبکه های اجتماعی است. در حقیقت تعامل افراد با یک نام تجاری در اینستاگرام بالاتر از سایر پلتفرم ها است که نشان دهنده این است که اینستاگرام محلی مناسب تر از سایر شبکه های اجتماعی برای اشتراک گذاری محتوای تجاری است.

برای شروع و ایجاد تعامل ، افرادی را در مورد کسب و کارتان صجبت می کنند فالو کنید. می توانید پیدا کردن این افراد را به های فالوور بسپارید تا به صورت هدفمند افراد علاقه مند به کسب و کار شما را برایتان جذب کند و پروسه افزایش فالوور اینستاگرام را برایتان ساده تر کند.

شما همچنین می توانید با استفاده از هشتگ ها ، صحبت های خود را شروع کنید و به افرادی که علاقه به موضوع شما دارند بپیوندید. توجه داشته باشید که تنها جذب افراد برای شما کارساز نخواهد بود و شما باید بتوانید با آنها ارتباط برقرار کنید. برای ایجا د این ارتباط نیز می توانید از ربات اینستاگرام های فالوور استفاده کنید و با ارسال دایرکت اتوماتیک و استفاده از سیستم لایک اتوماتیک با کاربرانتان که مشتریان آینده شما هستند در تعامل باشید.

توجه داشته باشید که تعامل با کاربر به شکل صحیح مهمترین اصل در بازاریابی اینستاگرام است و تعامل صحیح تبدیل به فروش واقعی و مشتری وفادار می شود.

5.استفاده طلایی از بازخوردها

شما به عنوان یک بازاریاب هوشمند حتما نظراتی که در مورد برندتان داده می شود را پیگیری می کنید و رقبایتان را نیز بررسی می کنید. اما می دانید در اینستاگرام رقبایتان چه می کنند و در مورد برند شما چه می گویند ؟

چه شما بخواهید و چه نخواهید ، برند شما در اینستاگرام حضور دارد. مردم همچنان در مورد محصولات نظر می دهند رقبایتان نیز در مورد شما صحبت می کنند. شما نباید این بازخوردها را نادیده بگیرید. ضروری است که شما در این فضا حضور داشته باشید و با مشتریان خود و خریداران محصولاتتان در ارتباط باشید و رقبایتان را از حضور خود آگاه کنید. یکی از اهمیت های بازاریابی اینستاگرام ، توجه به بازخوردها و پاسخ به نظراتی است که در مورد برند شما و محصولاتتان داده می شود.

6.راهی مناسب برای بررسی رقبا

شما ممکن است تا کنون بازاریابی ایسنتاگرام را انجام نداده باشید اما این در مورد رقبای شما صادق نخواهد بود. از اینستاگرام برای پیگیری رقبای خود استفاده کنید. بررسی کنید که چگونه با مشتریان خود ارتباط برقرار می کنند و نحوه تبلیغاتشان چگونه است. البته شما می توانید از های فالوور خرید فالوور هدفمند را انجام دهید و خیال خود از جذب افراد راحت کنید و تنها به فکر ایجاد محتوای مناسب و تعامل با کاربران باشید.



:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 5 / 8 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

۱۴ سوال متداول درباره احراز هویت غیرحضوری سجاماز چند روز گذشته فرآیند احراز هویت غیرحضوری سجام آغاز شده و مردم می‌توانند با استفاده از گوشی موبایل خود و ورود به اپلیکشین‌های مشخص شده در سامان سجام به انجام فرآیند احراز هویت سجام بپردازند.

به گزارش ایرنا، با توجه به تصمیمات اتخاذ شده از سوی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، احراز هویت سجام به منظور رفاه حال متقاضیان دریافت کد بورسی غیرحضوری شده و اکنون دیگر نیازی به مراجعه حضوری به دفاتر پیشخوان، بانک‌ها و کارگزاری‌ها ندارد اما این اقدام باعث ایجاد ابهاماتی برای برخی از افراد شده است که در ادامه به رفع آنها پرداخته می‌شود.

اکنون اپلیکیشن سیگنال از جمله گزینه‌های در نظر گرفته شده برای احراز هویت غیرحضوری است که براساس صحبت های انجام شده به نظر می رسد در آینده نزدیک احراز هویت غیرحضوری سجام در اپلیکیشن آپ آغاز به کار کند.

احراز هویت غیرحضوری سجام برخلاف احراز هویت حضوری که نیازمند زمان زیادی برای انجام مراحل مربوطه است در کمتر از ۱۰ دقیقه انجام می‌شود، اما چنین فعالیتی به دلیل جدید بودن آن برخی از سوالات را برای متقاضیان دریافت کد بورسی ایجاد کرده که در ادامه با پاسخ آن‌ها ابهامات موجود برطرف خواهد شد.

احراز هویت ویدئویی نیازمند چه مدارکی است؟

با توجه به اینکه اطلاعات شناسایی فرد متقاضی در مرحله ثبت نام سجام تحت فرم‌ ثبت‌نام از کاربر دریافت شده‌ است، بنابراین به منظور راحتی هر چه بیش‌تر کاربران، برای احراز هویت و تکمیل فرآیند، صرفاً یک ویدئو سلفی بمدت ۵ ثانیه مورد نیاز است و به ارائه هیچگونه مدرک شناسایی نیاز نیست.

احراز هویت غیر حضوری بورس چقدر زمان می‌برد؟

با توجه به اینکه تایید و احراز ویدئو سلفی توسط تکنولوژی و الگوریتم‌های قدرتمند هوش مصنوعی با دقت بالا صورت می‌گیرد، بسته به سرعت اینترنت، احراز هویت غیر حضوری بورس، تنها در حد چند ثانیه تا چند دقیقه زمان می‌برد که نسبت به متصدی انسانی برای احراز هویت، زمان بسیار کمتر است.

چرا باید ویدئو سلفی بگیرم؟

ویدئو سلفی در واقع برای اثبات حضور و زنده بودن فرد استفاده می‌شود. دریافت این ویدئو برای حصول اطمینان از این موضوع است که مالک اصلی اطلاعات در پشت گوشی تلفن همراه قرار داشته و شخص دیگری هویت او را جعل نمی‌کند. در واقع، این ویدئو با الگوریتم‌های پیچیده و قدرتمند هوش مصنوعی (یادگیری ژرف) و Liveness detection پردازش شده و زنده و واقعی بودن آن تشخیص داده می‌شود.

چرا ویدئوی سلفی می‌تواند جایگزین مراجعه حضوری در احراز هویت باشد؟

از آنجایی که می‌توان با استفاده از فناوری تشخیص زنده بودن تصویر (Liveness Detection) از زنده بودن کاربر در لحظه ضبط ویدئو اطمینان حاصل کرد و همچنین قابلیت ارسال ویدئوی چهره از هر جایی و در هر زمانی از شبانه‌روز ممکن است، بنابراین با استفاده از ویدئوی سلفی و هوش مصنوعی، امکان حذف نیاز به حضور شخص فراهم می‌گردد.

در واقع نسخه‌ای از عکس چهره افراد، در زمان درخواست کارت ملی اخذ و نزد سازمان ثبت احوال وجود دارد که ما با دریافت ویدئو فرد، چهره او را با عکس ثبت احوال مقایسه می‌کنیم و در صورت تایید، احراز هویت انجام می‌شود؛ ضمن اینکه حضور شخص در لحظه نیز بررسی می‌گردد.

برای احراز هویت غیرحضوری، به چه نوع تلفن همراهی نیاز دارم؟

برای احراز هویت غیرحضوری بورس، به تلفن همراه هوشمندی نیاز است که دارای دوربین سلفی بوده و قابلیت نصب نرم‌افزارهای مختلف بر روی آن وجود داشته باشد.

آیا با هر دستگاه تلفن همراه، تنها امکان احراز هویت یک کاربر وجود دارد؟

خیر، تعداد دفعات احراز هویت غیر حضوری، به گوشی تلفن همراه وابسته نیست و به ازای هر کدملی، امکان یک بار احراز هویت وجود دارد.

چگونه ویدئو سلفی بگیرم؟

زمانی که وارد فرآیند آپلود ویدئو سلفی شدید، دسترسی دوربین سلفی خود را برای نرم‌افزار فعال کرده، در جای ثابت با نور مناسب ایستاده، گوشی تلفن همراه را در مقابل صورت خود بگیرید و دکمه شروع را بزنید. چهره خود را در طول ضبط ویدئو داخل کادر نگه دارید تا فرآیند ضبط به اتمام برسد.



:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 12 / 7 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

وظایف دفتر حقوقی چیست؟

 

سوالی که بارها پرسیده می شود این است که، وظایف دفتر حقوقی چیست؟

 

چه کارهایی در دفتر حقوقی انجام می شود؟

 

و سوالاتی از این قبیل …

پاسخ این است که دفتر حقوقی در واقع واحدی اداری است که جزو زیر مجموعه معاونت حقوقی و امور مجلس می باشد.

 

وظیفه دفتر حقوقی به طور کلی دفاع از حقوق وزارت متبوع در برابر اشخاص حقیقی و حقوقی در کلیه مراجع قانونی ذیصلاح است. وکیل و همینطور دفتر حقوقی حامی و اجرا کننده عدالت هستند و محاکم قضایی هیچ گاه نسبت به آن ها بی تفاوت نخواهند بود و دفتر حقوقی و وکیل را به عنوان طرف دعوا به شمار نمی آورند، زیرا وکلا نقش مهمی در اجرا نمودن عدالت دارند و نقش دفتر حقوقی نیز در این میان بررسی و تشخیص عملکرد دستگاه قضایی به نحوی صحیح و براساس حق و باطل می باشد.

 

اگر در دنیا چنین فرضی وجود داشت که هر شخص خطاکاری در هنگام نقض قوانین یا اختلاف بر سر امری خود به صورت داوطلبانه نزد قاضی مراجعه کرده و حقیقت را اعتراف می نمود کار بسیار آسان می شد و دیگر نیازی به وکیل و دفتر حقوقی نبود. اما مطمئنا در واقعیت چنین نیست، در عالم حقیقی صدور حکم شایسته برای هر دعاوی نیازمند یک دستگاه است تا رای و نتیجه مطلوب را ارائه دهد و آن دستگاه نیز نظام دادرسی کشور می باشد.

 

یک دفتر حقوقی کاملا مستقل و متمایز از دیگر مشاغل حقوقی می باشد، در این دفتر شغل وکلا یکی است حتی از ابزارهای قانونی یکسانی نیز استفاده می کنند اما روش هر کدام در استفاده از این ابزارهای قانونی است که آن ها را از هم متمایز کرده است. در دفتر حقوقی وکیل به عنوان یک کاسب عمل نمی کند و نباید تنها هدف او دریافت حق الوکاله باشد، البته صحیح است که این شغل او و منبع درآمد اوست اما می بایست علاوه بر آن روی حق و حقوق موکلین خود نیز تمرکز نماید.

 

از وظایف مختلفی که یک وکیل در دفتر حقوقی بر عهده دارد می توان به فن بیان برای دفاع از دعوا اشاره نمود. این قسمتی از حرفه وکالت بوده و وکیلی که در دفتر حقوقی فعالیت می کند می بایست تخصص و تبهر لازم برای اداره دعوا را داشته باشد. مهم ترین و اصلی ترین هدف از ایجاد یک دفتر حقوقی قطعا کمک به اجرای صحیح عدالت می باشد. برای تاسیس دفتر حقوقی به پروانه وکالت یک وکیل دادگستری نیاز است.

 

منبع : https://asmofid.com/legal-services/



:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 19 / 5 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

ساختمان‌ها از اجزای مختلفی تشکیل شده‌اند. سقف‌های کاذب و کناف کاری که در سقف‌ها اجرا‌ می‌شوند یکی از این اجزا هستند. رابیتس از اجزای اصلی سقف‌های کاذب است. این شبکه‌های فلزی با توجه به ساختاری که دارند، اجرای انواع سقف‌های کاذب را بسیار تسهیل‌ می‌سازند. با توجه به پرکاربرد بودن این شبکه‌های فلزی، در این مطلب به طور مفصل به معرفی رابیتس و رابیتس کاری و کاربرد‌های آن در صنعت ساختمان سازی‌ می‌پردازیم.

رابیتس چیست؟

رابیتس محصولی ساخته شده از ورق‌های گالوانیزه است. برای ساخت رابیتس، ورق‌های گالوانیزه را در دستگاه‌هایی خاص برش و کش‌ می‌دهند و شبکه‌‌ای از رشته‌هایی از جنس گالوانیزه تولید‌ می‌کنند. رابیتس کاربردهای زیادی در ساختمان سازی دارد و به دلیل قرار گرفتن به عنوان پایه کار هیچ وقت به چشم نمی‌آید. رابیتس در صنعت ساختمانی به منظور بهبود پیوستگی سطوح مختلفی مانند دیوار و سقف و همچنین فراهم کردن بستری مناسب برای تأسیسات الکتریکی مورد استفاده قرار‌ می‌گیرد.

چرا رابیتس از جنس ورق گالوانیزه است؟

همان‌طور که در بالا نیز عنوان شد، رابیتس‌ها عمدتاً در زیر سطح قرار‌ می‌گیرند و با توجه به اندود‌هایی که روی آن‌ها قرار داده‌ می‌شوند، در تماس با رطوبت قرار‌ می‌گیرند و از این رو باید از جنس مصالح مقاوم در برابر رطوبت ساخته شوند. از طرفی نیز از آنجایی که رابیتس در داخل کار قرار‌ می‌گیرد متعاقباً دسترسی به آن بسیار سخت که در واقع برابر با خراب کردن کار خواهد بود؛ بنابراین عاقلانه است که این شبکه‌های فلزی از جنس‌های مقاوم مانند ورق گالوانیزه ساخته شوند.

کاربرد رابیتس کاری

رابیتس‌ها به دلیل مقاومت بالا عمدتاً به عنوان یک المان تقویتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از کاربرد‌های معمول و آشنای رابیتس کاری‌ می‌توان به چند مورد زیر اشاره کرد.

  • اجرای انواع مختلف سقف‌های کاذب
  • اجرای گچ کاری و گچ‌بری‌ها در طرح و سبک‌های مختلف
  • پوشش دادن تیرآهن و آرماتورها
  • پوشش دادن بتن در ساختمان سازی
  • ترمیم ترک‌های کوچک و بزرگ ساختمانی
  • اجرای طرح‌های مختلف دکوراسیون در بخش‌های مختلف خانه
  • اجرای طرح‌های نور مخفی
  • اجرای انواع سردر‌ها در فضاهای خارجی


:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 5 / 4 / 1399 | نظرات ()