درب ضد سرقت
نوشته شده توسط : علی

در این بخش از وبلاگ درب ضد سرقت و سیستم حفاظتی قصد داریم تا در مورد ساختار قصد داریم تا در مورد انواع درب ضد سرقت برای شما بیشتر بگوییم،این درب ها در طرح ها و مدل های بسیار متفاوتی در بازار وجود دارد. درب ضد سرقت به دلیل ساختاری که دارا است نسبت به درب های اعجوبه مقاوم تر و دارای امنیت بسیار بالاتری است. درب ضد سرقت از نظر ساختار کلی، قفل، لولا و جنس با درب های شگفت آور دیگرگون است. قفل ها در درب ضد سرقت بسیار تقویت شده اند و تقریبا در صورت قفل شدن غیر قابل باز کردن هستند. درب های ضد سرقت علاوه بر این که امنیت خانه را در برابر سرقت تامین می کنند باید ویژگی های دیگری از قبیل آتش پاد بودن، عایقی برای گرما و سرما، رطوبت و صدا نیز باشند.

درب ضد سرقت

 

 

 

نکته مهمی که باید در مورد درب های ضد سرقت ایرانی بدانید این است که این درب ها می توانند دقیقا مطابق قصد شما ساخته شوند یعنی امکان سفارش این درب ها مطابق با نیاز شما وجود دارد.درب ضد سرقت حسب معمول از لایه های مختلف تشکیل شده است. جنس لایه داخلی آنها طبق معمول از جنس فولاد است که با یک لایه از جنس های مختلف مانند ام دی اف، اچ دی اف، فلز، شیشه و غیره روکش شده است. فضای خالی موجود در درب ضد سرقت نیز غالبا به وسیله پشم سنگ پر می شود که این امر باعث می شود درب ضد سرقت عایق صدا و حرارت نیز باشد.

درب ضد سرقت دارای انواع مختلف است و در بازار ایران به صورت سه دسته اصلی عرضه می شود، که شامل: درب ضد سرقت ترک، درب ضد سرقت چینی و درب ضد سرقت عجم است. برای دربهای ضد سرقت طرح ترک بصورت رنگ شده مبلغ 100.000 تومان افزوده خواهد شد. اندازه­ های فوق پشت تا پشت درب ضد سرقت یا داخل فریم می‌باشد. كلیه درب‌ها با چارچوب، قفل، دستگیره و كاملاً آماده نصب می‌باشد.

 با توجه به تولید داخل بودن دربهای طرح ترک هر گونه تغییر در سایز و مشخصات و قیمت انها مقدور میباشد.درب های ضد سرقت به دلیل آنکه در ساختارشان از ورق های فولادی كاربرد می شود فی نفسه از عمر مصرفی بالاتری نسبت به درب های چوبی منتفع هستند . یک درب ضد سرقت اگر مقیاس ساخته شده باشد و مواد اولیه با کیفیت در ساختار آن به کار رفته باشد می تواند تا سالیان سال مورد استعمال قرار گیرد . البته نباید از این مورد هم چشم پوشی کرد که نصب درب ضد سرقت بسیار مهم است ؛ اگر درب ضد سرقت مدل توسط یک تکنسین ناشی نصب شود و نکات ایمنی در نصب درب رعایت نشود خیلی زود دچار مشکل می شود .

درب ضد سرقت

یک درب ضد سرقت مطمئن باید دارای قفل های چند زبانه باشد و هنگام چرخش کلید زبانه ها در داخل قاب حیطه قرار بگیرد . هر قدر تعداد این زبانه ها بیشتر باشد امنیت درب نیز بیشتر خواهد بود . بدبختانه دیده شده است که در مدل های چینی درب ضد سرقت از قفل های بسیار بی کیفیت استفاده می شود که امکان دارد خیلی زود خراب شود و این درب ضد سرقت ها امکان گیر کردن دارد .





:: بازدید از این مطلب : 496
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 24 / 12 / 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: