نکات خرید لباس راحتی زنانه
نوشته شده توسط : علی

نکات خرید لباس راحتی زنانه

1- به جنس لباس راحتی دقت کنید

شاید باورش سخت باشد اما به جنس لباس راحتی باید بیشتر از جنس لباس مهمانی توجه کنید . به این دلیل که شما باید در خانه راحت باشید ، به همین دلیل جنس لباس راحت و خوب می تواند این راحتی را در خانه به شما هدیه کند . سعی کنید برای لباس خانگی از جنس های الیاف مصنوعی همچون پلی استر و نایلون استفاده نکنید . زیرا به دلیل زمخت بودن این اجناس ، اجازه عبور هوا را از داخل و خارج لباس را نمی دهد و همین امر موجب تعریق زیاد می شود . اما پوشیدن لباس هایی با جنس الیاف مصنوعی برای مجالس و مهمانی ها می تواند مناسب باشد ، به این دلیل که قرار نیست شما آن را برای ساعت های طولانی بر تن کنید ، اما لباس خانگی این طور نیست .

بهترین جنس ها برای لباس راحتی خانگی می تواند الیاف های طبیعی همچون نخ و پنبه باشد . این الیاف علاوه بر لطافت بالا، حساسیت زا نیستند و اجازه عبور هوا را نیز به داخل لباس می دهند. در زمستان بهتر است از پارچه های پشمی استفاده کنید . البته این را هم بگویم استفاده از پارچه های پشمی ممکن است حساسیت زا باشد ، به همین دلیل باید دقت بیشتری هنگام خرید داشته باشید . اما در مجموع بهترین جنس لباس راحتی برای استفاده در خانه ، لباسی است که از الیاف طبیعی تهیه شده و همچنین کمی حالت کشسانی داشته باشد تا انعطاف پذیری آن را بالا ببرد.

 

2- قیمت لباس راحتی را در نظر بگیرید

خرید لباس با قیمت بالا دلیل بر با کیفیت بودن لباس نیست . شما اگر قصد صرفه جویی هزینه های خود را دارید ، باید فروشگاه های متعددی را دنبال کنید تا بتوانید بهترین و با کیفیت ترین لباس را با قیمت پایین خریداری کنید . اگر هم قصد خرید بصورت اینترنتی را دارید ، بهتر است چندین فروشگاه اینترنتی را جستجو کنید و قیمت های آن ها را با هم مقایسه کنید ، سپس مناسب ترین فروشگاه را برای خرید انتخاب کنید . البته به این نکته هم توجه کنید که اگر قصد خرید اینترنتی را دارید ، مشخصات کامل لباس اعم از سایز ، رنگ و …را مورد بررسی قرار دهید .

 

3- سایز لباس راحتی را در نظر بگیرید

سایز لباس راحتی از نکات مهم در هنگام خرید محسوب می‌شود . به شما توصیه می کنم برای خرید لباس راحتی ، حتماً از یک سایز بزرگ تر استفاده کنید . زیرا لباس راحتی باید به شما راحتی هدیه کند . اشکالی ندارد در خانه کمی لباس هایتان گشاد و بزرگ باشد . با پوشیدن لباس های تنگ و چسبان شما نمی توانید به طور کامل احساس راحتی داشته باشید ، پس سعی کنید در خانه از لباس های آزاد و راحت استفاده کنید .

 

4- لباس راحتی با رنگ روشن انتخاب کنید

پوشیدن لباس هایی با رنگ های مشکی ، قهوه ای ، سرمه ای و … شاید برای مهمانی ها و ملاقات های رسمی عالی باشد ، اما نمی تواند در خانه رنگ مناسبی برای شما باشد . شما مدت زمان طولانی را در خانه به سر میبرید پس باید روحیه و آرامش بیشتری در خانه داشته باشید . به همین دلیل لباس هایی با رنگ های روشن همچون : آبی ، قرمز ، صورتی ، زرد ، سفید و.. می تواند حس آرامش را به شما بدهد . به همین دلیل به شما توصیه می شود از رنگ های روشن در خانه بیشتر استفاده کنید .

 

5- کیفیت لباس خانگی را در نظر بگیرید

لباسی که در خانه می پوشید باید یک لباس مخصوص باشد، یعنی هر تی شرت یا بلوزی را برای پوشیدن در خانه انتخاب نکنید. لباس های راحتی این ویژگی را دارند که به اندازه کافی انعطاف پذیر هستند. این مهمترین تفاوت لباس های راحتی با لباس هایی است که بیرون خانه می پوشید.

شما با پوشیدن یک لباس شیک همچون بلوز و یا تیشرت در بیرون از خانه ممکن است در آن هیچگونه احساس راحتی نداشته باشید ، ولی به شما کمک می کند زیباتر دیده شوید . اما همان بلوز و تیشرت اگر قرار است در خانه استفاده شود باید اولویت اصلی شما دیده شدن نباشد ، بلکه داشتن احساس آرامش باشد . از لباس های بی کیفیت حتی در خانه هم استفاده نکنید زیرا ممکن است بعد از یکبار شستشو کاملا از بین برود .





:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 9 / 3 / 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: