قانون جذب چیست ؟
نوشته شده توسط : علی

قانون جذب چیست ؟

قانون جذب ( The Law Of Attraction ) عبارت است از یک قانون مشابه مغناطیسی که بر اساس افکار و ارتعاش حاصل از آن عمل می کند . یعنی می توان قانون جذب را به این صورت معرفی کرد :

شما هر آنچه را که در افکار خود می پرورانید و در ذهن تصور می کنید، همان را به سوی خود جذب می نمایید. جالب است که با یک تجسم ذهنی خلاقانه می توانید، آنچه را که می خواهید و آرزوی قلبی شما است، از طریق قانون جذب به شکل معرکه ای بدست بیاورید.

بنابراین اگر افکار مثبت و خوشایند را در ذهن خود تصور کنید، وجود شما جاذب همان رویدادهای شیرین می شود. اما افکار ناخوشایند و منفی نیز بنا بر قانون جذب، همچون آهن ربا موارد آزار دهنده را به طرف شما جذب می نماید.

بهتر است بدانید که واژه قانون جذب برای اولین بار توسط خانوم استر هیکس برای این پدیده استفاده شد و همچنین بهتر است اطلاع داشته باشید که قانون جذب یک قانون ثانویه است . قانون اصلی و پایه ، ” قانون ارتعاش ” می باشد .

قانون جذب چطور عمل می کند ؟

حالا متوجه شدید که قانون ارتعاش چیست و چطور عمل می کند . اما فایده ارسال ارتعاش و فرکانس توسط مغز انسان چیست ؟

اینجاست که قانون جذب معنا پیدا می کند . هر گاه شما در ذهن خود به تصور و تفکر درباره یک رویداد بپردازید شما مطابق با قانون ارتعاش فرکانس مربوط به آن را به کائنات ارسال می کنید .

کائنات در پاسخ به شما تلاش می کند نزدیک ترین ارتعاش و فرکانس مطابق با درخواست شما را برای شما فراهم کرده و به سمت شما انتشار دهد .

شما درخواست خود را به صورت مجازی و فقط در تصورات و رویای خود ارسال کردید اما کائنات و جهان هستی بر پایه اجسام فیزیکی و تاثیرات فیزیکی است . بنابراین ارسالی که کائنات به سمت شما خواهد داشت از همین نوع خواهد بود .

اگر شما در ذهن خودتان به صورت مداوم به پول و کسب ثروت فکر کنید و رسیدن به آن را احساس کنید مغز را برای ارتعاش فرکانس دریافت پول تحریک می کنید . این فرکانس به کائنات ارسال شده و کائنات نزدیکترین فرکانس مشابه به آن که دقیقا همین پول است را به سمت شما هدایت می کند .

منبع : https://success98.ir/blog/the-law-of-attraction/





:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 24 / 3 / 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: