5 نکته برای خرید ایزوگام
نوشته شده توسط : علی

5 نکته برتر هنگام خرید ایزوگام دلیجان

امروزه با توجه به اینکه سطح دانش و اطلاعات بالا رفته و دسترسی به اطلاعات و حجم انبوهی از تولید کنندگان ایزوگام و برندهای آن افزایش پیدا کرده حتماً به نکاتی که قبل از خرید ایزوگام باید بدانید، کسب اطلاعات کنید تا بهترین خرید ایزوگام را انجام داده باشید، با ما همراه باشید تا 5 نکته برتر هنگام خرید ایزوگام را که باید بدانید را با هم مورد بررسی قرار دهیم.

در این مقاله  علاوه بر 5 نکته برتر هنگام خرید ایزوگام به نکاتی دیگر اشاره کرده ایم که دانستن آنها خالی از لطف نبوده و تأثیر در بهبود عملکرد و کارایی ایزوگام و خرید آن خواهد داشت.

چرا که ایزوگام زمانی دوام و عمرش بیشتر میشود که همه نکات لازم در خرید ایزوگام رعایت شده باشد تا بهترین منفعت را در انتخاب و نصب ایزوگام را کسب نمائید.

5 نکته برتر قبل از خرید ایزوگام

قبل از انجام هر گونه فعالیتی باید عوامل متعددی سنجیده شود و مورد بررسی قرار گیرد خرید ایزوگام هم ازین قضیه مستثنی نیست و باید برای خرید آن به یک سری نکات توجه ویژه ای نمود که ایزوگام مربوطه در شرایط ایده آل مورد بهره وری قرار بگیرد و در آن مکان مورد نظر بهترین جواب را دریافت کنید.

5 نکته برتر هنگام خرید ایزوگام نکاتی هستند که با دانستن آنها، هم به طول عمر ایزوگام شما میافزاید و هم کارایی ایزوگام را بالا میبرد که توجه شما را به مطالعه دقیق این نکات جلب مینمائیم.

1- نصب ایزوگام در فواصل مناسب :

در شرایطی که هوا بارانی است و محیط ایزوگام نم دارد توصیه میگردد محصولات ایزوگام را نصب نکنید ، چرا که سطوحی که قرار است ایزوگام در آن صورت گیرد چنانچه خیس بوده و رطوبت داشته باشد ایزوگام مربوطه به طور کامل بروی سطوح قرار نمیگیرد و همین امر سبب میشود لایه های ایزوگام دچار شکاف گردند.

 و این امر سبب میشود تا رطوبت به فضای داخلی ساختمان نفوذ کند و ساختمان مورد نظر نمور میشود و عملاً ایزوگام مربوطه مجدداً از بین میرود و مجدد با رعایت اصول در فصل مناسب باید نصب گردد.

2- بهترین ماه برای اجرای ایزوگام :

 ماه های مرداد ، شهریور و مهر از بهترین ماههایی است که میتوان ایزوگام خوب و با کیفیت را تجربه کرد.

شاید برایتان سوال پیش بیاد چرا این ماهها ؟

 زمانیکه در دمای بالا هوا ، ایزوگام صورت میگیرد چون هوا گرم و خشک  است ایزوگام مربوطه به سقف مورد نظر میچسبد و همین امر سبب میشود ایزوگام دوام بیشتری پیدا کند.

البته این ماههایی  که گفته شد جواب بالایی داشته است ،  اگر در شرایطی هم ممکن نبود ایزوگام را در این ماهها نصب کنید مثلاً بارندگی میاد یا هوا سرد میشود به این نکته توجه کنید که یکی از عوامل مؤثر بودن ایزوگام ، خشکی هوا بوده و یکی از علل دیگرش  هم سردی هوا میشود پس جای نگرانی نیست اگر شرایط در ماههای گفته شده را ندارید.

 با توجه به بررسی های صورت گرفته دمای هوا را مد نظرتان قرار دهید ، دمای تقریبی که برای ایزوگام در نظرگرفته شده باید بین 10 تا 40 درجه سانتی باشد.

3- بهترین فصل برای نصب ایزوگام :

 یکی از بهترین فصلها جهت ایزوگام کاری فصل تابستان است چرا که هوا گرم و خشک است و اگر بارندگی هم صورت گیرد به دلیل خشکی هوا زود خشک شده و در نتیجه باعث دوام و عمر بیشتر ایزوگام میشود و قدرت چسبندگی ایزوگام را بالا میبرد.

که خود این امر یک حسن بزرگ برای ایزوگام کاری محسوب میشود البته در اوایل فصل پاییز هم زمان مناسبی است جهت ایزوگام کردن سطوح مختلف چرا که هنوز هم خشکی وجود دارد و هم بارندگی ، و این دو یکدیگر را پوشش میدهند و این امکان فراهم میکند که ایزوگام با شرایط عالی نصب گردد.

4- میزان رطوبت:

 همانطور که میدانید و بارها گفته شده است رطوبت زیاد باعث از بین رفتن ایزوگام میشود چرا که وقتی ایزوگام در جایی با رطوبت نصب گردد و دمای هوا بالا باشد رطوبتی که زیر ایزوگام وجود دارد تبخیر میشود و هوا به قسمت های زیرین ایزوگام نفوذ میکند و به مرور زمان ایزوگام چسبندگی و کارایی  خود را از دست میدهد.

 و از مکان مورد نظر جدا میشود پس حتماً به رطوبتی که در فضای ایزوگام شده است توجه نمایید.

5- امکانات لازم ساختمان و مکان مورد نظر برای ایزوگام :

بدین معناست که حالا که فصلها و دمای هوا مورد بررسی قرار دادیم قطعاً آن مکانی که مد نظرتان هست حتماً اصولی را باید رعایت کرده باشد تا ایزوگام در ساختمان مورد نظر به خوبی عمل کند که این ویژگی ها عبارتند از:

  • نا همواریها روی سطوح مختلفی که قرار است ایزوگام صورت بگیرد وجود نداشته باشد
  • مکان مورد نظر یا سقف باید خشک و بدون نم باشد
  • اگر مکان شما پشت بام است وسایلی همچون کابل و یا تجهیزات کولر گازی و یا وسایل دیگری که در پشت بام وجود دارد نباید بروی پشت بام بماند تا سرعت فعالیت نصاب را نکاهد.
  • ساختمان مورد نظر ساخته شده باشد و تکمیل شده باشد.

و در آخر دوستان عزیز خرید مستقیم ایزوگام از کارخانه بهترین ایده شما خواهد بود.




:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 28 / 1 / 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: