تامین کننده کیست؟
نوشته شده توسط : علی

 

یک تامین کننده معتبر صنعتی کیست و چه ویژگی هایی دارد؟

همه ما می دانیم که سالیان سال است تجهیزات صنعتی و مکانیکی عضو جدایی ناپذیر هر خانه و کارخانه ای شده اند. اما آیا تا به حال از خود پرسیده ایم که چگونه این تجهیزات دقیقا متناسب با نیاز انسان ها و به شکلی بهینه انتخاب شده و به دست آنان میرسند؟ برای مثال اگر فردی بخواهد وسیله ای را تهیه کند ،چه معیار هایی را باید مد نظر قرارا دهد؟ چه مشخصات فنی ای مانند جنس، ابعاد و اندازه و توان را در نظر بگیرد؟ و از همه مهم تر آن محصول را از چه برند و از کجا تهیه نماید؟ پاسخ سوالات فوق را می توان در تامین کننده ها یافت.

 

 

 

تامین کننده کیست؟

تامین کننده مجموعه ای است که شناخت کافی از صنعت به عنوان عرضه کننده محصولات و هم چنین از بازار به عنوان تقاضا کنند همان محصول را دارد. و با استفاده از همین دانش و شناخت می تواند محصولات مورد نیاز بازار و در نتیجه مصرف کننده ها را، دقیقا متناسب با نیاز آن ها تامین نماید.

تامین کننده ها به رفاه تقاضا کنندگان اهمیت زیادی می دهند. از این رو تنها به ارائه محصول به تنهایی اکتفا نمی کنند. بلکه تجهیزات جانبی همراه با آن محصول و خدمات پس از فروش آن را نیز به خوبی تامین می نمایند. از این رو بدون وجود تامین کننده عملا ارتباط میان بازار و صنعت فلج شده و یا از بین می رود.

 

 

بیایید صنعت، تامین کننده و بازار را در خانه اقتصادی یک کشور به پدر، مادر و فرزندان یک خانواده تشبیه کنیم. در این خانواده تنها زمانی رشد و توسعه محقق می شود که مادر، تجربه و شناخت کافی نسبت به نیاز فرزندان و پتانسیل درآمدی خانه داشته باشد. تامین کنده های صنعتی نیز چنین وظیفه مهمی را به عهده دارند.

برای مثال تامین کننده صنعتی ای که محصولاتی از قبیل پمپ، الکتروموتور و گیربکس را به بازار صنعتی، کشاورزی و خانگی عرضه میکند باید از انواع  مختلف پمپ مانند پمپ خانگی، دوزینگ پمپ، پمپ دنده ای و یا انواع الکتروموتور مانند الکتروموتور معمولی و ضد انفجار اطلاعات کافی و جامع داشته باشد.





:: بازدید از این مطلب : 2478
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 22 / 5 / 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: